نيمي از آمريكايي ها فقيرند

جديدترين آمارها نشان مي دهد ، نيمي از جمعيت آمريكا در طبقه فقير يا کمک درآمد جامعه رده بندي مي شوند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ بر اساس آمارهاي سال 2010 جمعيت طبقه متوسط آمريکا رو به کاهش است و تقريبا نيمي از جمعيت اين کشور به عنوان طبقه فقير يا کمک درآمد رده بندي مي شوند. عواملي که موجب فقر مي شوند، به قوت خود باقي هستند و امروز بسياري از آمريکايي ها خود را در يک قدمي فقر احساس مي کنند.

براساس اين گزارش ، ران هاسکينز عضو ارشد موسسه بروکينگز مي گويد : امروز بيش از نيمي از مردم آمريکا در معرض مخاطراتي نظير بيکاري قرار دارند. تازه ترين گزارش بانک مرکزي آمريکا نشان مي دهد از سال 2007 تا کنون طبقه متوسط آمريکا 40 درصد از دارايي هاي خود را از دست داده است و اين عمدتا به علت مشکلات مسکن است.

مشکل بيکاري در آمريکا به گونه اي است که بسياري افراد مسکن خود را به اين علت که ديگر توانايي پرداخت هزينه آن را ندارند، از دست مي دهند. آمار بيکاري در آمريکا در مقايسه با رکود قبلي امروز بسيار زياد است. در کنار اينها شما مي توانيد به شمار شرکت هايي توجه کنيد که با عناوين يافتن فرصت هاي شغلي مناسب وارد ميدان شده اند و افزايش اين شرکت ها نيز خود شاخصي در روشن کردن ابعاد اين مشکل است.

يکي از مشکلات ديگر اين است که سطح درآمد افراد در بسياري از مراکز در سال هاي اخير هيچ افزايشي نداشته است.
ما بايد برنامه هايي براي فقر در آمريکا داشته باشيم زيرا تعداد افرادي که درگير اين مسئله هستند، به سرعت رو به افزايش است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار