رودهن/

پروژه اصلاح و بهینه خطوط 20 كیلوولت 'ارجمند' فیروزکوه به بهره برداری رسید

مدیر منطقه برق فیروزكوه از بهره برداری از پروژه اصلاح و بهینه خطوط 20 كیلوولت و فشار ضعیف شهر ارجمند خبر داد.

مجید خانی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این پروژه در راستای حفظ پایداری و كاهش تلفات در خطوط فشار متوسط و ضعیف شهر ارجمند، با تخصیص بیش از 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی گفت: برق فیروزكوه در سال 91 با شروع پروژه های مختلف در سطح شهرستان، در جهت پایداری شبكه های توزیع و همچنین كاهش تلفات انرژی با توجه به تخصیص اعتبار سرمایه ای و استانی پروژه های متعددی را آغاز كرد كه یكی از آنها، پروژه اصلاح و بهینه شهر ارجمند بود كه با صرف اعتبار 500 میلیون ریالی به بهره برداری رسید.

خانی خاطرنشان كرد: این پروژه با احداث 500 متر شبكه فشار متوسط هوایی، بیش از 400 متر شبكه فشار ضعیف هوایی و زمینی و نصب یك دستگاه پست هوایی 100 كاوا به اجرا و بهره برداری رسید تا مشكلات منطقه 'حسن آباد' شهر ارجمند كه اكثریت قریب به اتفاق ادارات شهر نیز در این محدوده واقع شده، مرتفع گردد.

وی در ادامه با اشاره به روبه رشد بودن ارجمند، ابراز امیدواری كرد: تا پایان سال جاری دو پروژه عظیم دیگر نیز در این شهر به بهره برداری می رسد.

مدیر منطقه برق فیروزكوه در خاتمه از بهره برداری چند پروژه دیگر در روستاهای شهرستان فیروزكوه در آینده نزدیك در جهت رضایت مندی مشتركین خبر داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.