رودهن/

كلیه مدارس شاهد و ایثارگر استان تهران تا مهر ماه هوشمندسازی می شوند

كارشناس مسئول شاهد و ایثارگران اداره كل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از هوشمندسازی كامل كلیه مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان های استان تهران تا ابتدای سال تحصیلی 92-1391 خبر داد.

صاحبعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رویكرد حوزه شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، پویایی مدارس و تجهیز آنها به فناوریهای روز است.

وی گفت: در این راستا تاكنون 80 درصد مدارس 40 گانه شاهد و ایثارگر شهرستان های استان تهران هوشمندسازی شده اند و تا ابتدای مهر ماه كلیه مدارس در جهت ارتقاء كیفی و تولید محتوی هوشمندسازی خواهند شد.

محمدی همچنین از افتتاح هشت مدرسه جدید در حوزه شاهد و ایثارگر شهرستان های استان خبر داد و افزود: این مدارس در شهرستانهای ملارد (دو باب)، پیشوا (دو باب)، قدس، بهارستان و شهر ری (هر كدام یك باب) افتتاح و به بهره برداری رسیده اند.

وی خاطرنشان كرد: از ابتدای سال تحصیلی 92-1391 با احتساب هشت مدرسه جدید، تعداد مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان های استان تهران به 48 باب خواهد رسید كه هم اكنون هشت هزار و 800 دانش آموز در آنها مشغول به تحصیل علم و دانش می باشند.

كارشناس مسئول شاهد و ایثارگران اداره كل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از پیش بینی 10 كلاس ششم در طرح '3-3-6' نمودن مدارس حوزه شاهد و ایثارگر خبر داد و تصریح كرد: هیچ مشكلی به لحاظ زیرساختی و تامین معلمان و مربیان در این زمینه وجود ندارد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.