چهارشنبه بلوک ریخته گری ماشین سازی تبریز عرضه می شود

معاون نظارت و عملیات فرابورس ایران گفت: سازمان خصوصی سازی 100 درصد سهام شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز را به وکالت از سازمان گسترش و نوسازی چهارشنبه 7 تیر عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسن محمدتبار با اعلام این خبر گفت: سازمان خصوصی سازی ،112 میلیون و500 هزار سهم شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز معادل 100 درصد از سهام این شرکت را به نرخ پایه هر سهم 2هزار و266 ریال و ارزش کل 254 میلیارد و 925میلیون ریال، چهارشنبه 7 تیر در بازار سوم عرضه می کند.
محمدتبار یادآور شد عرضه  به صورت یکجا و در بازار سوم و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط است حداقل پیش پرداخت نقدی   10 درصد و مابقی به صورت اقساط است که دوره بازپرداخت اقساط آن 7 ساله اعلام شده است. نرخ سود فروش اقساطی 12 درصد و فواصل زمانی آن شش ماهه است. مهلت پرداخت حصه نقدی و ارائه فرم خارج از پایاپای حداکثر 20 روز کاری سازمان خصوصی سازی از تاریخ انجام معامله است.
معاون نظارت و عملیات فرابورس در خصوص فعالیت ریخته گری ماشین سازی تبریز، این گونه توضیح داد: این شرکت در زمینه خرید و واردات مواد اولیه و تولید و فروش و صادرات انواع قطعات ریخته گری و آهنگری اعم از قطعات خام یا ماشین کاری شده، واردات و خرید و فروش انواع ماشین آلات صنعتی و تجهیزات مربوط به توسعه شرکت و صنایع وابسته فعالیت دارد. به گفته وی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مالک 100درصد سهام این شرکت 5/112 میلیارد ریالی است.
محمدتبار تاکید کرد: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله که  معادل 7 میلیارد و647 میلیون و 750 هزار ریال است از مشتری دریافت و به عنوان سپرده حضور در رقابت به حساب شرکت سپرده گذاری واریز و یا به این شرکت تحویل داده و تاییدیه شرکت مربوطه را به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه کنند./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار