تایمز اسرائیل:

در برابر ایران چاره اي جز انتظار نداريم

در حالی که مقامات اسرائیلی تا پیش از این بارها بحث حمله نظامی و تهدید را در دستور کار خود قرار داده بودند، یک روزنامه صهیونیستی از عقب‌نشینی آشکار این رژیم از مواضع قبلی خود خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل ؛ یکی از مقامات رده بالای رژیم صهیونیستی اعلام کرد ، تا زمانی که تلاش‌های دیپلماتیک غرب برای خنثی کردن برنامه هسته‌ای ایران ادامه داشته باشد ، اسرائیل دست به حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران نخواهد زد.


این مقام رسمی اسرائیل که خواست نامش فاش نشود به تایمز اسرائیل می‌گوید: مطمئنا ما منتظر می‌مانیم، غیر از این چه کار می‌توانیم بکنیم؟

او ادامه می‌دهد که انجام حمله پیش از آنکه مسیر کنونی تعامل دیپلماتیک از بین برود، غیرقابل تصور است.

تایمز اسرائیل این نکته را متذکر می‌شود که این اظهارنظرها کاملا با مواضع قبلی اسرائیلی‌ها که همواره بیان می‌کردند گزینه نظامی روی میز است ، تفاوتدارد.


تایمز اسرائیل به نقل از این مقام صهیونیست می‌نویسد: در آغاز، قدرت‌های غربی اعلام کردند که 5 دور از مذاکرات با ایران انجام خواهد شد. در همان زمان مشخص بود که اگر ایران چیزی برای ارائه داشته باشد، ما تنها می‌توانیم آن را در دور پنجم مذاکرات بیابیم.

او اشاره می‌کند که دور اول مذاکرات تنها در جهت شناخت مواضع طرفین و مانور دادن در جهت رسیدن به موضعی برتر انجام شده است.


عقب‌نشینی آشکار صهیونیست‌ها که این روزنامه اسرائیلی نیز به آن معترف است، نشان‌دهنده آن است که غرب و اسرائیل به بی‌اثر بودن تهدید نظامی در شکستن اراده ایران در ادامه فعاليت هسته‌ای پی برده‌اند.
برچسب ها: اسرائیل ، ایران ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار