معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی کشور

نخستین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و نمایشگاه گردشگری« بازار سفر» با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری در دو بخش داخلی و خارجی در محل برج میلاد برگزار می شود.

منوچهر جهانیان،در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه گردشگری «بازار سفر» با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری در دو بخش داخلی و خارجی برگزار می شود و بخش خصوصی شامل دفاتر خدمات مسافرتی و فعالین این عرصه در کنار بدنه دولتی حضور خواهند داشت.
معاون گردشگری با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در محل همایش های برج میلاد در تاریخ 8 تیرماه یادآور شد: در تلاش هستیم با گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و برپایی نشست های تخصصی در قالب موضوعاتی چون «چالش ها و محدودیت حمل ونقل»، «بررسی مشکلات کنسولی»، «نقش مراکز اقامتی بین راهی» و « استانداردسازی» در ارتقای بار علمی حاضرین اجلاس موثر عمل کنیم.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بازار سفر از سوی سفارتخانه ها نیز مورد استقبال قرار گرفته است؛ گفت: با برپایی این نمایشگاه در طبقات تجاری برج میلاد، بستری مساعد جهت معرفی ظرفیت های متعدد گردشگری داخلی و خارجی کشور ایجاد می گردد و علاقه مندان این حوزه قادر خواهند بود طی سه روز از تاریخ 7 لغایت 9 تیرماه از  شرایط فراهم آمده، بهره مند شوند.
جهانیان در پایان با بیان اینکه در گردهمایی گفته شده از دفاتر خدمات مسافرتی برتر، تورگردانان و فعالین این عرصه، تقدیر بعمل می آید؛ گفت: گردهمایی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در کنار برپایی نمایشگاه بازار سفر می تواند در آستانه سفرهای تابستانی در هدایت گردشگران و هدفمندی سفرهای پیش رو نقش آفرین باشد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار