يازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران/6

متهم «م.الف»: اختلاس پاسخ خدمت 32ساله نيست

متهم(م.الف)گفت: 2سال به عنوان مديركل سازمان همياري شهرداري خدمت كردم بدون اين كه وجهي دريافت كرده باش.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه يازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه در بخش استانداري وكيل مدافع متهم «م.الف» در پاسخ به اظهارات نماينده دادستان گفت: عنوان اتهامي موكل بنده درباره اختلاس اخذ وجوه به صورت پاداش بوده است نه مابه التفاوت حقوق به همين دليل اظهارات نماينده دادستان را نمي پذيرم .

وي افزود: موكل بنده براساس قانون مبلغ 98 ميليون ريال متعلق به امور اتباع را توسط كارمندان خود دريافت كرده و پولي كه متعلق به اين واحد بوده نبايد وارد جزييات هزينه كرد آن شوند.

 در اين ميان قاضي از وكيل مدافع خواست كه در مورد اظهارات نماينده دادستان صحبت كند و خارج از موضوع سخن نگويد و همچنين حرفهاي تكراري را بيان نكند.

 پس از وكيل مدافع متهم «م. الف» در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: مبالغ برداشته شده براساس دستور معاونت مالي ، پشتيباني استانداري بوده است و اين 159 ميليون به تدريج برداشت شده و اگر پولي به حساب شخصي افراد واريز شده مورد سو استفاده آنها قرار نگرفته و عينا براساس اسناد و طرح ها هزينه شده است.

 اين متهم در آخرين دفاعيات خود گفت: من 32 سال خدمت صادقانه انجام دادم اكنون چه طور ممكن است كه به خاطر 95 ميليون ريال مرتكب گناه و اختلاس شده باشم؟

وي اضافه كرد: من دو سال به عنوان مدير كل كل همياري شهرداري هاي تهران كار كردم بدون هيچ حقوق، ولي پس از آن براي 14 ماه مابه التفاوت حقوق به من پرداخت شد كه به نظر نمي رسد تخلفي در اين خصوص صورت گرفته باشد. /پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار