قم/

با تکیه بر اسلام در برابر زورگویی ها می ایستیم

آیت الله نوری همدانی با اشاره به باج خواهی غرب در مسئله هسته ای ایران گفت : ما باید با تکیه بر اسلام در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کنیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، وی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دوری از آموزه های راستین اسلام را موجب انحطاط و عقب ماندگی جوامع مسلمان عنوان کرد و گفت :بازگشت به اسلام حقیقی از آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) است .

آیت الله نوری همدانی با اشاره به بهانه جویی های غرب در مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 گفت: دشمنان به دنبال مانع تراشی در برابر قدرت ایران هستند واینگونه فکر می کنند؛ ولی ما باید با تکیه بر اسلام در مقابل زیاده‌خواهی آنان بایستیم.

وی با یاد آوری تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحول در علوم انسانی ، افزود : کتاب‌های موجود در دانشگاه‌ها برگرفته از فرهنگ غرب است بنابراین دانشگاه‌ها باید سعی کنند این کتاب‌ها را کنار بگذارند و کتاب‌های جدید برگرفته از آموزه های قرآن و اسلام تدوین شود.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و خطاب به مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی گفت : باید جامعه ای بسازیم که از همه جهات اسلامی باشد .

در ابتدای این دیدار دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های این دانشگاه گزارش داد و گفت: ما عَلَم فرهنگ اسلام را بلند کرده‌ایم و ولایت مدار و سرباز رهبر معظم انقلاب هستیم و به این سربازی افتخار می‌کنیم.

وی افزود: ما تمام توان خود برای برطرف کردن مشکلات دانشگاه آزاد از جمله مسائل فرهنگی به کارگرفته‌ایم و امیدواریم رهنمودهای مراجع و علما چراغ راهی برای موفقیت در این زمینه باشد./س

برچسب ها: قم ، نوری ، اسلام ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.