بازيهاي يورو 2012 اولين قرباني خود را گرفت

جوان چيني که 11 شب متوالي براي تماشاي مسابقات فوتبال جام ملت هاي اروپا بيدار مانده بود ، از دنيا رفت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي روزنامه ديلي تلگراف ؛ اختلاف زمان ميان اروپا و چين باعث شده تا اکثر مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا در ساعت 2:45 بامداد به وقت محلي استان هونانِ چين پخش شود.

يک مرد 26 ساله چيني پس از تماشاي مسابقه فوتبال ميان تيم هاي ملي ايرلند و ايتاليا در 18 ژوئن که با برد دو بر صفر ايتاليا همراه بود، براي هميشه به خواب رفت و درگذشت. روزنامه چيني که اين خبر را چاپ کرده، به منظور حفاظت از هويت خانواده اين جوان، از اسمي جعلي براي اين فرد استفاده کرده است. مادر اين جوانِ چيني که اولين کسي بود که جسد پسرش را پيدا کرده بود، فوراً اين موضوع را به اطلاع مسئولان اورژانس رساند.

يکي از دوستان متوفي گفت، اين جوان چيني که خودش ورزشکار و عضو تيم فوتبال دانشگاه‌شان بوده ، پيش از شروع مسابقات جام ملت‌هاي اروپا که در 8 ژوئن آغاز شد، از سلامت کامل برخوردار بوده است، اما پس از 11 روز بي‌خوابي ممتد به اين روز افتاده است. وي افزود، ما برخي شب‌ها را استراحت مي کرديم و بعضي از بازي ها را نيز تماشا مي کرديم، اما دوستِ من، همه شب را بيدار مي‌ماند و تماشاي حتي يک مسابقه فوتبال را نيز از دست نداده بود.

وي در روز 18 ژوئن که از بي‌خوابي شديد رنج مي برد، در ساعت 5 صبح به خانه خود بازگشت و به خوابي بسيار عميق فرورفت. هنگامي که مادرش خواست او را پس از چندين ساعت خوابِ طولاني، براي شام بيدار کند، با کمال تعجب متوجه شد که پسرش از دنيا رفته است. دکتر ليو ژيلينگ، از بيمارستان محلي خلق گفت، حتي براي جوان ورزشکاري مانند شخص متوفي، بي‌خوابيِ مفرط، باعث تضعيف سامانه امنيتي و دفاعي بدن مي‌شود. به علاوه، اين جوانِ عاشق فوتبال، هنگام تماشاي مسابقات در طول شب، سيگار مي‌کشيده و مشروبات الکلي نيز مصرف مي‌کرده است، که البته منجر به تشديد ضعف عمومي بدن وي و سرانجام باعث مرگ او شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار