ایرج قلاوند:

فرنگی کاران تمرینات پر فشار را با غیرت خود تحمل می کنند

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: ملی پوشان المپیکی در این مرحله از اردوی آماده سازی سخت ترین و پرفشارترین تمرینات را در برنامه دارند.

ایرج قلاوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این روزها فرنگی کاران بسیارپرانرژی وباانگیزه زیر نظر کادرفنی مشغول تمرین هستند.

وی ادامه داد: در این مرحه از اردوی آماده سازی تمرینات سنگین فرنگی کاران به اوج خود می رسد و هرچه به المپیک  نزدیک تر می شویم از فشار تمرینات کاسته خواهد شد.

قلاوند درباره وضعیت عبدولی و اخلاقی دوملی پوش خوزستانی تیم فرنگی گفت: خداراشکر هم سعید عبدولی و هم حبیب اله اخلاقی همان طور که انتظارداریم جنگنده و پر نشاط در تلاش هستند البته نقاط ضعفی دارند که بیشتر روی آنها کار خواهیم کردتا در نهایت باکمترین اشتباه راهی رقابت های المپیک شوند.

وی درموردشرایط سایر ملی پوشان اعزامی به المپیک اظهارداشت:همه بچه ها در شرایط مطلوبی قرار دارند و باور کنید فقط به خاطرغیرت و تعصبی که دارند این گونه امیدوارکننده تمرینات سخت را تحمل می کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطر نشان کرد: تک تک بچه ها در بازیهای المپیک  2012 شانس مدال آوری دارندومطمئن باشید اگر اتفاق خاصی نیفتد یکی از بهترین نتایج تاریخ کشتی فرنگی را بدست خواهیم آورد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار