در بيانيه دفتر تحکیم وحدت عنوان شد؛

دانشجویان خواستار پيگيري تخلفات "واحد آکسفورد" هستند

دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای از دستگاه قضایی خواست تا هر چه سریعتر به پرونده "واحد آکسفورد" دانشگاه آزاد رسیدگی کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای از دستگاه قضایی خواست تا هر چه سریعتر به موضوع "واحد آکسفورد" دانشگاه آزاد رسیدگی کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

متاسفانه با کمال تعجب و تاسف درحالی خبر ارسال ماهانه هزاران پوند به کشور انگلیس به بهانه دانشگاه آزاد آکسفورد را شنیدیم که هیچ دانشگاهی به این نام اصلا وجود خارجی ندارد و حتی فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیز در راستای ارتقاء علمی و آموزشی دانشگاه آزاد در آکسفورد صورت نگرفته است و آقای مهدی هاشمی رفسنجانی به عنوان پیگیری امور این دانشگاه در انگلیس گذران زندگی می‌کردند. آیا تخلف صریح‌تر و آشکارتر از این ممکن است؟

دفتر تحکیم وحدت از دستگاه قضا، سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی و مسئولین دانشگاه آزاد می‌خواهد بی هیچ درنگ و مسامحه‌ای به ابعاد مختلف این موضوع رسیدگی کرده و در صورت صحت این تخلف آشکار با عاملان آن با اشد مجازات برخورد می‌شود تا بیش از این افکار عمومی دانشجویان و ملت شریف ایران که از این موضوع مطلع شده و خواهند شد، جریحه‌دار نشود.

در ضمن یکی از مهمترین سؤالاتی که دستگاه قضا و مسئولان دانشگاه آزاد باید بررسی و پیگیری جدی داشته باشند، این است که چرا این تخلف و مراوده باید با کشور انگلیس اتفاق بیفتد.

بدیهی است جنبش دانشجویی که در پی قانونمند و ضابطه‌مند کردن دانشگاه آزاد هزینه‌های زیادی پرداخت کرده است، در این مورد مهم نیز تاحصول نتیجه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار