يازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران/13

وكيل متهم(ع.ب): موكلم ارتباطي با (ج.الف) نداشت

وكيل متهم (ع.ب) گفت:‌موكلم صرفا در مقام مجري دستورات هيئت مديره بوده و از خود اختياري نداشته است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، وكيل مدافع متهم (ع.ب) در جايگاه دفاع از موكل خود قرار گرفت و اظهار داشت: در تاريخ 89/3/1 شركت صبا تصميم مي‌گيرد كه زميني را بخرد و موكلم نيز در مقام مديرعامل اين شركت مجري مصوبات آنان بوده است.

وي ادامه داد: اقدام موكلم را فاقد عنصر مادي و معنوي مي‌دانم و همچنين تقاضاي تفكيك پرونده موكلم با ساير موكلين و ارجاع آن به دادگاه صالح را دارم.

وكيل متهم تاكيد كرد:‌ لازمه وقوع جرم شكل گيري فرايندي است كه در اين فرايند بايد موكلم با ساير متهمين ارتباط داشته باشد. در كيفرخواست نيز به ارتباط موكلم با ساير متهمين اشاره شده و نماينده دادستان گويا به چينش مهره توسط آقاي (ج.الف) اعتقاد دارد ولي موكلم هيچ ارتباط با (ج. الف) نداشته است.

وي تاكيد كرد: موكلم همانند ساير اعضا با حكم رياست بيمه به اين سمت منصوب شده و هيچ ارتباطي با ساير متهمين باند اختلاس ندارد لذا از اين حيث به رسيدگي اعتراض دارم و تقاضاي تفكيك پرونده وي را دارم.

وكيل مدافع (ع.ب) ادامه داد: موكلم صرفا در مقام مجري هيات مديره بوده و صرفا اختياري از خود ندارد و فقط در مواردي كه قانون مشخص كرده مي‌تواند مجرميت داشته باشد.

وي تصريح كرد: موكلم با تصميم ساير اعضاي هيات مديره مخالفت كرده اما اين مخالفت در تصميم آنان هيچ تاثيري نداشته است./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار