کشیدن کودک با موتور توسط پدر شجاع +عکس

اگرچه این پدر توسط پلیس دستگیر نشده اما این سفر دیوانه ‌وار شهرتی جهانی پیدا کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مدتی است رسانه های دنیا اخبار عجیبی از نحوه برخورد والدین با کودکان در کشور چین منتشر می کنند که از جمله آن آویزان کردن کودک از طبقه ششم خانه توسط یک پدر معتاد به موادمخدر بود تا فرزند خود را تنبیه کرده باشد.

اگرچه توجیهی همچون قرار داشتن پدر در وضعیت غیرعادی باعث قابل قبول بودن رخ دادن چنین اتفاقی شده بود اما انتشار یک تصویر دیگر باعث شده تا رسانه های دنیا، وضعیت تربیت کودکان در این کشور پهناور و قدرتمند را زیر سوال ببرند.



در این تصویر که سر و صدای زیادی نیز در شبکه های اجتماعی دنیا به پا کرده، پدری دیوانه کودک خردسالش را در یک جعبه میوه قرار داده و با طناب او را به پشت موتورش بسته است و در خیابان های شلوغ به دنبال خود می کشد.

کودک خردسال کوچکتر از آن به نظر می‌رسید که بتواند به شرایط اعتراض کند اما هراس و دلهره در چهره اش به خوبی نمایان بوده و با تمام قدرت هر دو طرف جعبه را چسبیده است و در حالی که روی زمین کشیده می ‌شود به اطراف نگاه می کند و مسافران اتوبوس همجوار نیز او را.

اگرچه این پدر توسط پلیس دستگیر نشده اما این سفر دیوانه ‌وار شهرتی جهانی پیدا کرده و چه بسا اگر خیابان های منطقه ژیان چین هم مانند تهران پر از چاله چوله بود چه سرنوشتی در انتظار این کودک معصوم می بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار