قاسم رضايي:

آن قدر آماده ام كه توانايي شكست هر حريفي را دارم

ملي پوش وزن 96 كيلوگرم تيم كشتي فرنگي گفت: براي رسيدن به بهترين شرايط به منظور حضور در المپيك با همه توان و انرژي تمرين مي كنم.


 قاسم رضايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود:  تا امروز اردوهاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشته ام در هر روز به ميزان آمادگي ام افزوده مي شود
وي ادامه داد:مدتي است كه بدون وقفه به صورت شبانه روزي تلاش مي كنم تا به هدفهم كه همانا رسيدن به يكي از سكوهاي قهرماني در المپيك است برسم.
 دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به اين سوال كه چقدر از حريفان خود شناخت دارد گفت: از نزديك رقابت هاي جام جهاني را نگاه كردم واين مسابقات واقعا فرصت مناسبي بود تا بهتر حريفان خود را شناسايي كنيم و فكر مي كنم فرنگي كاران روسيه بلغارت، بلاروس جدي ترين رقيبانم خواهد بود هر چه كه در المپيك همه كشتي گيران خوب هستند.
 وي تاكيد كرد:  درست است در المپيك بهترين ها حضور دارند اما باور كنيد در حال حاضر آن قدر آماده هستم كه توانايي شكست هر حريفم را دارم البته اميدوارم در بازي هاي المپيك 2012 نيز همين شرايط را داشته باشم.
 ملي پوش كشورمان در بازي هاي المپيك 2008 در پايان عنوان كرد:  دوست ندارم همچون چهار سال گذشته در حسرت كسب مدال بمانم به همين منظور بهترين كشتي هاي طول زندگي  ورزشي ام را در المپيك 2012 خواهم گرفت./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.