تشكيل اعياد شعبانيه در 92 كشور دنيا

ستاد برگزاري اعياد شعبانيه، با هدف فرهنگ سازي و اهميت انتظار فرج، تاكنون در 960 شهر ايران و بيش از 92كشور جهان تشكيل شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ عضو مركزي ستاد برگزاري اعياد شعبانيه، گفت: تاكنون اين ستاد در 960 شهر در داخل و بيش از 92 كشور تشكيل شده است، از جمله اقدامات ما فرهنگ سازي و اهميت انتظار فرج و شناخت دوازدهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت است.
عزيز وكيلي در ادامه افزود: با اقدامات انجام شده فرهنگ مهدويت به مرور در جانهاي عاشقان ريشه دوانده و امروز شاهد برگزاري جشن هاي متناسب با دين و فرهنگ مهدويت در جاي جاي ميهن اسلامي و كشورهاي جهان برگزار مي گردد.
وي با اشاره به اقدامات اين ستاد در 14 سال گذشته، افزود: توزيع كتاب و CD رايگان با موضوع حضرت وليعصر (عج) در بين جوانان و نوجوانان و خانواده ها،برگزاري مسابقات فرهنگي و همچنين توزيع اقلام فرهنگي و تزئينيبا 20 تا 50 درصد زير قيمت بازار با كمك عاشقان و شيفتگان آن حضرت، از جمله اين اقدامات است.
* باقر شهر آماده برگزاري جشن هاي شعبانيه
همچنين مسئول ستاد شعبانيه باقر شهر، گفت: دغدغه امروز ما دين است. ما وظيفه داريم مهدويت و فرهنگ آن را در جامعه جاري نماييم، به همين جهت مدت 2 سال است از همه عزيزاني كه در اين زمينه مسئوليت دارند، دعوت كنيم تا در قالب ستاد اعياد شعبانيه باقر شهر نسبت به برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي، اقدام نمايند.
ميرجلال موسوي، در ادامه افزود: سالهاست شاهد برگزاري جشن ها و چراغاني هاي مختلف به صورت خودجوش در سطح شهر هستيم كه در برخي موارد با توجه به برخي بد سليقگي ها، نياز به راهنمايي و اصلاح وجود دارد و به همين منظور، وظيفه ما سنگين تر شده است.
اين در حاليست كه عضو مركزي ستاد شعبانيه كشور، باقر شهر را از جمله شهرهاي پيشرو در انجام برنامه هاي فرهنگي برشمرده كه سعي دارند با همكاري يكديگر در آباداني شهر گام بردارند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار