پلیس فرانسه ۱۶ عضو مسلح منافقین را در حال ضرب و شتم مردم بازداشت کرد

تعدادی از گروهک تروریستی منافقین که برخی از آنها از افراد رده بالای این گروهک بودند به دستور رجوی با انواع سلاح سرد به خیابان های پاریس آمده بودند تا به مخالفان این گروهک حمله کنند، به دست پلیس فرانسه دستگیر و به زندان منتقل شدند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، عصر روز جمعه ۲۲ژوئن۲۰۱۲ (۲تیر) تجمعی از سوی تعدادی از جدا شده های گروهک تروریستی منافقین در میدان سن میشل و کاخ دادگستری پاریس علیه رجوی صورت گرفت و به دنبال آن سرکرده منافقین به منظور واکنش به این حرکت دستور حمله وحشیانه به تظاهر کنندگان را صادر کرد که با دخالت پلیس فرانسه و دستگیری اعضای گروهک تروریستی منافقین روبه رو شد.

بر پایه این خبر هر ۱۶ عضو گروهک تروریستی منافقین که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر شده و ضمن تشکیل پرونده به زندان منتقل شدند.

از این افراد که برخی از آنها از اعضای ارشد گروهک تروریستی منافقین بودند، انواع سلاح سرد از قبیل چاقو، کاتر، زنجیر، چوب بیسبال و... کشف شد که به عنوان آلت جرم ثبت و ضبط شد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز برخی از همین افراد در ۱۷ژوئن۲۰۰۷ طی یک برنامه از پیش طراحی شده به جلسه منتقدان گروهک تروریستی منافقین در سالن فیاپ پاریس حمله ور شده و تعدادی از افراد جداشده این گروهک را مجروح ساختند./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار