وقتي شعار اتحاد رضا پهلوي تجمعات ضد انقلاب را به آشوب مي کشاند + تصاویر

در حین درگیری بین تجمع کنندگان ، "امید دانا " از محکومین آشوبهای 88 که از کشور گریخته با فریاد زدن نام شاهزاده رضا پهلوی ، گفت : " ما آمده ایم....

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران، روز ٢٠ ژوئن ( ۳۱ خرداد ) از سوي اپوزیسیون تجمعی چند نفره در حمایت از فعالین ضد انقلاب در داخل کشور در استهکلم سوئد برگزار شد.

این تجمع چند نفره ضد انقلابها که در مقابل پارلمان سوئد برگزار شد با حضور شماری اندک از هواداران پادشاهی که البته از تجمع کنندگان اصلی نیزبیشتر بودند به تشنج کشیده شد .

در حین درگیری بین تجمع کنندگان ، "امید دانا " از محکومین آشوبهای 88 که از کشور گریخته با فریاد زدن نام شاهزاده رضا پهلوی ، گفت : " ما آمده ایم با شما اتحاد کنیم ! من خودم یک زندانی سیاسی ام و ما آمده ایم پیام شاهزاده را که اتحاد است به صورت عملی نشان دهیم!

در پی این حمله طرفداران رضا پهلوی ، سخنرانان اصلی مراسم از سخنرانی سر باز زدند و به صورت قهر تظاهرات را ترک کردند .

اما شعار اتحاد در عمل رضا پهلوی ، با نمایش مضحکانه ای همراه شد که پس از انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب برخی ها اینطور واکنش نشان داده اند :

- از شعار " امروز فقط اتحاد" رضا پهلوی گرفته تا همين طرح سفر به دیوان لاهه كه گندش درآمد، تماما دروغ و شارلاتانيسم و عوام فريبي بيش نيست .

- خوشبختانه اينها نيازي به منتقد ندارند . اتوماتيك گند ميزنند به خودشان !

- من به این فیلم مثبت دادم تا بهتر چهره این گروه های اپوزیسیون قلابی اشکار بشه.

- واقعا چقدر حقیر هستند این حامیان رضا پهلوی که به دنبال بهره برداری های سیاسی خودشون هستند. این ها همان هایی هستند که بعد از 32 سال هنوز نتوانستند حتی 10 نفر را به حمایت رضا پهلوی در خیابان های

تهران دور هم جمع کنند.

- رضا با این طرفداران تابلو میخواهد بشود شاهنشاه ایران ! واقعا که این اتفاق خودش یک کمدی به تمام معنی است اگر آدم حوصله کند تا آخرش را ببیند.

- گفتنی است چندی پیش نیز طرفداران اندک رضا پهلوی با حضور در کنفرانس یک تشکل ضد انقلابی دیگر به نام شورای ملی ایرانیان امریکا ( نیاک ) و به دلیل بازی ندادنشان در آن برنامه، با داد و بی داد و بی نظمی مراسم را بهم زدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار