مهمترین نقطه ضعف در مواقع بحران چيست؟ سازمان مدیریت بحران پاسخ مي دهد

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امروز عمده ترین نقاط ضعف مدیریت بحران، ضعف در هماهنگی و همکاری سازمانهای مرتبط و محدودیت مالی است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن قدمی با اشاره به این مطلب افزود: نقاط قوت قابل توجهی شامل تجارب مفید در خواست رخ داده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است اظهار داشت: در بسیاری از مواقع پیشگیری، صدمات و خسارات جانی و اقتصادی ناشی از این گونه بلایا را به حداقل ممکن رسانده و این مهم نیازمند آگاهی و شناخت آحاد جامعه از حوادث طبیعی و نحوه برخوردار با آن است.

وی با اشاره به تشریح برنامه های سازمان در هفته کاهش بلایای طبیعی، نقش کار گروه های تخصصی مدیریت بحران را در برگزاری برنامه های این هفته از نظر ساختاری و محتوایی محوری خواند.

قدمی با اشاره به اینکه آمادگی روانی در برخورد با هر پدیده ای موجب بروز عکس العمل های مناسب تری از سوی افراد می شود، خاطر نشان کرد: هدف سازمان مدیریت بحران کشور از برگزاری هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، آگاه سازی عمومی و تأکید بر اطلاع رسانی به مردم در راستای اقدامات پیشگیرانه قبل از وقوع حوادث طبیعی است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار