رسایی:

سند تحول بنیادین آموزش و پروش قابلیت اجرایی ندارد

عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پروش قابلیت اجرایی ندارد گفت: بسیاری از بازی های رایانه ای هویت ملی و مذهبی ما را هدف قرار داده است و ضرورت دارد آموزش و پروش در کنار صدا و سیما و وزارت ارشاد برای دوره ابتدایی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، حمید رسایی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس خطاب به وزیر آموزش و پروش گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مانند نسخه ای می ماند که قابلیت اجرایی ندارد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه، برای عمل به این سند منتظر راهکارهای اجرایی شما هستیم ادامه داد: کتب درسی یکی از مهمترین محورهای سند تحول بنیادین آموزش و پروش است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در این سند توجهی به بازی های رایانه ای نشده است گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بازی های رایانه ای هویت ملی و مذهبی ما را هدف قرار داده است ضرورت دارد آموزش و پروش در کنار صدا و سیما و وزارت ارشاد برای دوره ابتدایی از سال اول این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.
عضو کمیسیون اصل نود بی توجهی به آموزش های رایانه ای را نقصی بزرگ برای سند تحول بنیادین آموزش و پروش خواند./ب2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار