هیچ دانشجویی نباید به دلیل مشکلات مالی از امتحانات محروم شود

معاون آموزشی واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بر اصلاح برخی از فرآیندهای امور آموزشی در دانشکده ها با هدف افزایش کیفیت آموزش و سرعت در انجام امور دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر یوسفعلی زیاری در نشست مشترک با رؤسای دانشکده های واحد علوم و تحقیقات یکی از مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی را احصاء مشکلات کشور و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای رفع آن دانست و گفت: رؤسای دانشکده ها می بایست متناسب با نیازهای کشور در دانشگاه رشته های تخصصی آنرا جهت تربیت نیروهای متخصص ایجاد کنند.

دکتر زیاری با اشاره به امتحان پایان ترم دانشجویان و تلاش مجموعه مدیریت دانشگاه برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به دانشجویان و کاهش استرس آن ها در ایام امتحانات، خاطر نشان کرد: هیچ دانشجویی بواسطه مسائل و مشکلات مالی نباید از امتحانات محروم شود و دانشجویان نباید در زمان امتحانات دغدغه مالی داشته باشند.

 دکتر زیاری تشکیل کارگروه تخصصی برای ایجاد رشته های تخصصی در واحد علوم و تحقیقات رایک ضرورت خواند و با تأکید براینکه این واحد دانشگاهی همواره در ارائه دروس تخصصی و پاسخگویی به نیازهای جامعه و تربیت نیروهای متخصص پیشگام بوده، افزود: ایجاد رشته های جدید و تخصصی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری یکی از انگیزه های مهم در دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های کشور است.

وی با تأکید براینکه رؤسای دانشکده های واحد علوم و تحقیقات می بایست از اعضاء هیأت علمی که دارای شناسنامه علمی درخشان و سوابق پژوهشی، تحقیقاتی هستند ، استفاده کنند، تصریح کرد: جذب فارغ التحصیلان دکتری نخبه واحد علوم و تحقیقات به عنوان اساتید این دانشگاه در الویت بکارگیری هیأت علمی این واحد دانشگاهی است که رؤسای دانشکده ها می بایست آنرا با جدیت دنبال کنند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار