اصفهان /

طراحي و توليد سامانه هوشمند نظارت بر پيمانكاران خدمات شهري

سامانه مکان مند و هوشمند نظارت بر پيمانکاران خدمات شهري در شهرداري اصفهان نصب شد .

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،‌ رئيس شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان گفت : اين سامانه با تلاش متخصصان يک شركت دانش بنيان مستقر در شهرك علمي وتحقيقاتي اصفهان در مدت يک سال طراحي و توليد شد .
آقاي شيخ زين الدين افزود : با استقرار اين سامانه در شهرداري ، پيمانکاران موظفند در هر معبر مطابق يك برنامه زمان بندي دوره‌اي و طبق قراردادهاي منعقد شده عمل كنند .
وي گفت : با استفاده از اين سامانه كنترل و نظارت بر نظافت معابر و ثبت و محاسبه جريمه براساس اطلاعات مكاني شهري به 2 روش آنلاين و آفلاين فراهم شد .
رئيس شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان افزود : روش آفلاين در بسته نرم افزاري گنجانده شده تا درصورت تمايل با استفاده از يک نرم افزار واسط ، اطلاعات با کابل رابط موبايل به نرم افزار منتقل و بر روي رايانه‌هاي ناظران يا معاونت‌هاي خدمات شهري مناطق متصل شود تا تخليه اطلاعات يا به روز رساني آن انجام شود .
آقاي شيخ زين الدين گفت : اين سامانه براساس اطلاعات مکاني شهري و با توجه به فناوري‌هاي نوين متن باز در زمينه سامانه‌هاي مکان مند مبتني بر وب (WebGis Technologies) و موبايل (Mobile Gis ) طراحي و پياده سازي شد ./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.