برگزاري نخستین گردهمایی بین المللی پزشکی حج و زیارت کشورهای اسلامی

نخستین کنگره پزشکی حج و زیارت کشورهای اسلامی در هفته اول شهریور ماه(8 تا 10 شهریورماه سالجاری) توسط مرکز پزشکی حج و زیارت با حضور استادانی از داخل و کشورهای اسلامی برگزار می شود.

به گزارش حوزه دولت  باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، با موافقت دولت و با هدف ارتقای سطح خدمات حوزه سلامت به حجاج بیت ا... الحرام و زائران عتبات عالیات، نخستین کنگره بین المللی پزشکی حج و زیارت کشورهای اسلامی برگزار می شود.

هیئت وزیران بنا به پیشنهاد مرکز پزشکی حج و زیارت و به استناد تبصره(3) ماده(1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی- مصوب 1370- با برگزاری نخستین گردهمایی بین المللی پزشکی حج و زیارت کشورهای اسلامی موافقت کرد.

بر اساساین مصوبه، نخستین کنگره پزشکی حج و زیارت کشورهای اسلامی در هفته اول شهریور ماه(8 تا 10 شهریورماه سالجاری) توسط مرکز پزشکی حج و زیارت در محل کنفرانس سران اسلامی با حضور استادان مجرب کشور و دیگر کشورهای اسلامی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این گردهمایی، ارتقای سطح خدمات حوزه سلامت به حجاج بیت ا... الحرام و زائران عتبات عالیات، تولید علم در این زمینه و نیز استفاده از تجارب سایر کشورهای اسلامی است.
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار