مشهد/

فرماندار جغتاي بر جذب كامل اعتبارات شهرستان پيش از پايان سال مالي تاكيد كرد

فرماندار جغتاي گفت: نيازهاي شهرستان، جذب كامل اعتبارات دستگاه هاي اجرايي را ضروري ساخته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، مهدي هنرور در جلسه شوراي اداري جغتاي با اشاره به پيشرفت نامناسب برخي پروژه هاي عمراني اظهار داشت: اهمال دستگاه ها در جذب و بازگشت اعتبارات به خزانه با هيچ منطقي توجيه پذير نيست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مصوبات سفر رييس جمهور به شهرستان اظهار داشت: احداث دو سالن ورزشي ويژه خواهران و برادران، امكان سنجي احداث دانشگاه پيراپزشكي و افزايش دو برابري تسهيلات توسعه بخش كشاورزي تنها بخشي از تصميمات گرفته شده براي عمران شهرستان است.

رييس شوراي اداري جغتاي ادامه داد: گازرساني به روستاهاي بالاي 100 خانوار، احداث محور برغمد- منيدر- كاهك، توسعه دانشگاه علمي كاربردي و احداث ساختمان دانشگاه پيام نور تعدادي از نيازهاي شهرستان بود كه پس از شناسايي و اعلام به استان، مورد موافقت هيات دولت قرار گرفت.

وي با گراميداشت هفته قوه قضاييه ادامه داد: عملكرد صحيح مسوولان مي تواند متضمن به ثمر رسيدن ايثار و از جان گذشتگي شهداي انقلاب باشد.

گفتني است در اين جلسه مهندس اكبري و آقايي به ترتيب به عنوان اولين روساي ادارات صنعت، معدت و تجارت و راه و شهرسازي معارفه شدند./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.