بررسی و رفع مشکلات محلات منطقه 4 در دور هفتم بازدیدهای میدانی

به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات و استفاده لازم از نقطه نظرات شورایاران در توسعه همه جانبه محلات،‌دور هفتم بازدید میدانی از سطح محلات با حضور شهردار منطقه 4 در ناحیه 9 منطقه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن کریمیان شهردار منطقه 4 در دور هفتم بازدیدهای میدانی از سطح محلات 20 گانه منطقه که ابتدا طی نشست با شورایاران محله قنات کوثر برگزار شد افزایش تعامل مطلوب میان شهرداران نواحی، معاونان و کارشناسان با شورایاران را عامل مهمی در افزایش اعتماد شهروندان و پیشرفت فیزیکی پروژه های شهری عنوان کرد و افزود: شورایاران باید با همکاری شهرداری نواحی تلاش کنند تا ضمن شناسایی نیازهای ضروری محلات، نسبت به انعکاس، نظارت و پیگیری این نیازها در قالب مصوبات بازدیدهای میدانی اقدام کنند.
شهردار منطقه 4 با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از سطح محلات راهکار مناسبی برای رتق و فتق امور محلات و توسعه و آبادانی شهر است، ادامه داد: با برگزاری 5 دوره بازدید میدانی انجام شده در دور ششم که به همراه دور هفتم در حال اجرا است، بسیاری از نیازهای ضروری محلات 20 گانه منطقه با همکاری شورایاران محقق شده است.
بهمن محبوبی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 موقعیت جغرافیایی محله قنات کوثر را از لحاظ قرار گرفتن در حد فاصل بزرگراههای شهید بابایی و شهید زین الدین قابل اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: بهره برداری از بزرگراه شهید زین الدین که در جنوب این محله قرار گرفته است کمک شایانی به توسعه و آبادانی این محله خواهد کرد.
 محبوبی در ادامه با اشاره به مصوبات این محله تصریح کرد: احداث راستگرد باقری جنوب به خیابان مطهری و شهید زین الدین غرب، دسترسی کندروی شمالی شهید زین الدین روبه روی خیابان مسجد کوثر و مسدود کردن خروجی شهید زین الدین شرقی به غرب شهید والائیان، بهسازی پیاده روهای بوستان پلیس، بهسازی کندروی خیابان استخر، احداث بزرگراه زیر گذر بزرگراه شهید زین الدین ورودی استخر از جمله پروژه هایی است که در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: در این نشست شورایاران محله قنات کوثر خواستار احداث پل عابر پیاده در خیابان 35 متری استقلال، ضلع شرق به غرب باقری، احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی، آزاد سازی پیاده روها از وسایل بدن سازی و انتقال به داخل بوستان ها، احداث و تامین روشنایی بوستان ها، بهسازی انهار و پیاده روها شدند.
در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 با اشاره به اجرای دور ششم بازدیدهای میدانی از سطح محلات بیان کرد: در دور ششم بازدیدهای میدانی، ضمن پیگیری مصوبات بازدیدهای قبلی، مصوبات جدیدی در سطح محلات اجرا خواهد شد.
حسینی نژاد با اشاره به مصوبات 5 دوره بازدید میدانی از سطح محلات اضافه کرد: در دور اول بازدیدهای میدانی 360 مصوبه، دور دوم 556 مصوبه، دور سوم 1527 مصوبه، دور چهارم 142 مصوبه و درو پنجم 225 مصوبه به تصویب رسید که بیش از 90 درصد مصوبات انجام شده است و مابقی در دستور کار قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: دور ششم بازدید میدانی از سطح محلات یکی از برنامه های ثابت و حائز اهمیتی است که به صورت مستمر از روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز شده و تاکنون از محلات کوهسار، تهرانپارس شرقی و کالاد بازدید شده است و پیش بینی می شود تا نیمه اول امسال به پایان برسد./ل
برچسب ها: کریمیان ، شهرداری ، محبوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار