مهديان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد؛

واحد آکسفورد يک بنگاه اقتصادي براي فعاليت سياسي است

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير گفت: واحد آکسفورد دانشگاه آزاد فقط يک بنگاه اقتصادي براي فعاليت هاي سياسي بوده که فرهاد دانشجو بايد مسائل آن را شفاف کند.

مهديان معاونت سياسي بسيج دانشگاه خواجه نصير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در باره رسيدگي به تخلفات واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اظهارداشت: مشکل دانشگاه آزاد اسلامي تنها واحد آکسفورد و بودجه هاي کلان آن نيست و فرهاد دانشجو بايد به صورت جدي مسائل دانشگاه آزاد را شفاف کرده گزارش آن را ارائه دهد.

مهديان با بيان اينکه ساختار دانشگاه آزاد ساختار اسلامي نيست و دانشجو بايد پارادوکس ايجاد شده براي دانشجويان را حل کند، تصريح کرد: واحد آکسفورد اين دانشگاه فقط يک بنگاه اقتصادي براي فعاليت هاي سياسي بوده و هم راستا با برنامه هاي سال 88 طراحي شده است.

معاونت سياست بسيج خواجه نصير با بيان اينکه دانشجويان بسياري در دانشگاه آزاد تحصيل مي کنند که بايد از مشکلات آن با خبر باشند، و واحد آکسفورد تنها مشکل دانشگاه آزاد نيست،‌ خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد در دوره جاسبي تخلفات بسياري داشته که از مسئولين مي خواهيم تا به اين امور رسيدگي شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار