رئيس ستاد تبليغات دفاعي كشور:

كشور ايران برخلاف دشمنان ملت سوريه به دنبال جلوگيري از كشتار بي‌گناهان است

سردار سرتيپ جزايري گفت: امروز با قاطعيت مي‌توان اظهارداشت كه پرونده كودتاي آمريكا عليه سوريه با ناكامي استكبار جهاني بسته شده است.

به گزارش حوزه امنيتي دفاعي باشگاه خبرنگاران، سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري پيرامون دخالت بيگانگان در امور سوريه اظهارداشت: گفته وزارت خارجه آمريکا در مورد سرنگوني دولت سوريه ، سخنان گزافه اي بيش نيست و شرايط امروز سوريه حاکي از شکست آمريکا وهم پيمانانش در پروژه ضربه به سوريه ومقاومت است.

معاون امور بسيج و فرهنگي  دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح اعلام کرد: امروز با قاطعيت مي‌توان اظهار داشت كه پرونده كودتاي آمريكا عليه سوريه با ناكامي استكبار جهاني بسته شده است.

جزايري همچنين اذعان داشت: مساله مقاومت موضوعي نيست كه جمهوري اسلامي ايران به راحتي از كنار آن بگذرد ضمن آنكه مقاومت منطقه به حدي از توانمندي و بلوغ رسده است كه قادر است از خود در برابر هجمه‌ها نگهداري كند و متقابلا خسارت‌هاي قابل توجهي به دشمن وارد سازد.

اين مقام ارشد نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران برخلاف دشمنان سوريه كه منويات  خود را همراه با اقدام نظامي و اقدامات تروريستي كه نتيجه‌اي جزء كشتار انسان‌هاي بيگناه ندارد دنبال مي‌كنند تلاش دارد با پرهيز كشورهاي بيگانه به مداخله در امور داخلي سوريه و كمك به دولت و مردم سوريه براي رسيدن به وضع مطلوب،‌ در يك فضاي مسالمت‌آميز، به رشد و توسعه مقاومت كمك كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار