فرهاد قائمی:

تماس از سوی کادر فنی نداشتم

والیبالیست پست دفاع وسط تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک پس از بازی با تیم استرالیا از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد اما هنوز تماسی از سوی کادر فنی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد قائمی که در رقابتهای انتخابی المپیک عنوان بهترین زننده سرویس را به خود اختصاص داد به دلیل مصدومیت به وجود آمده وضعیتش برای همراهی با تیم کاله آمل به عنوان یارکمکی در رقابتهای جام باشگاههای آسیا مشخص نیست.

فرهاد قائمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: وقتی از ژاپن به ایران بازگشتم پس از چند روز استراحت به طور مجدد، تمریناتم را برای حفظ آمادگی جسمانی در گنبد آغاز و دنبال کردم ، در طول این تمرینات باز هم گرفتگی از ناحیه زانو احساس کردم.

دفاع وسط تیم ملی والیبال تصریح کرد: طی تماس و صحبتهایی که با سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی داشتم، قرار است فردا برای انجام معاینات پزشکی از گنبد به تهران سفر کنم.

قائمی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه از طرف تیم کاله برای حضور در رقابت های والیبال جام باشگاههای آسیا دعوت به همکاری شده ام باید ظرف یک الی دو روز آینده تکلیف وضعیت جسمانیم مشخص شود. در صورتی که افروزی اعلام کند که می توانم بدون مشکل خاص تیم کاله آمل را همراهی کنم به طور قطع با آنها به چین خواهم رفت در صورت همراهی آملی ها مصدومیتم حادتر می شود برای انجام برنامه های آب درمانی و دیگر مسائل در تهران مانده و دوران بهبودی را سپری می کنم.

قائمی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای کادر فنی تیم به ملی پوشان اعلام کرده اند که با تیم کاله همراهی نداشته باشند گفت: به هیچ عنوان این گفته صحت ندارد، پس از مسابقات انتخابی المپیک و بازگشت به تهران هیچ یک از اعضای کادر فنی را ندیده ام و حتی تماسی مبنی بر این گفته نداشته ام.

وی تصریح کرد: برای من به عنوان یک بازیکن، بازی در ترکیب تیم کاله و حضور در مسابقات جام باشگاههای آسیا یک افتخار است.

قائمی گفت: سطح مسابقات جام باشگاههای آسیا به دلیل اینکه به عنوان مسابقات انتخابی جام باشگاههای جهان هم محسوب می شود بسیار بالاست . بازی در یک چنین رقابتهایی برای یک والیبالیست افتخار است.
این امر شامل حال من هم می شود علاوه بر این موضوع ما در مسابقات بین المللی فقط برای والیبال کشورمان بازی می کنیم هر گونه عنوانی که در این مسابقات برای تیم کاله کسب شود، به نام والیبال ایران رقم می خورد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار