تبریز/

امضای قرارداد مهاجم فصل پیش سپاهان به صورت رسمی به تیم فوتبال تراكتورسازی

صالحی با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی و امضای دفتر نقل و انتقالات فدراسیون به مدت یك فصل با تیم تراكورسازی قرارداد بست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، این بازیكن 31 ساله سابقه بازی در تیم های سپاهان، پیكان و استقلال را در كارنامه خود دارد.

محمد نصرتی، قاسم دهنوی و مهدی كریمیان نیز پیش از این به تراكتورسازی پیوسته بودند و با ملحق شدن سید صالحی تعداد سهمیه های لیگ برتری تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز به چهار بازیكن رسید.

 ژائو ویلا و آنسوگونزالس دو بازیكن پرتغالی نیز قراردادشان را پیش از این به ثبت رسانده بودند.

سید مهدی سید صالحی بازیكن جدید تیم فوتبال باشگاه تراكتورسازی تبریز گفت: تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دارم و با تكیه بر این تجربیات امسال با تراكتور آقای لیگ برتر فوتبال ایران می شوم.

وی اظهاركرد: پیشنهادات خوبی از دیگر تیم های لیگ برتر داشتم ولی به خاطر هوادران تراكتور و رفتار مناسب مسوولان تیم و همچنین فوتبال پاكی كه این تیم ارایه می دهد ، پیشنهادات را رد كردم .

سیدصالحی با بیان اینكه تمریناتش را با این تیم از روز سه شنبه آغاز می كند، افزود: تراكتورسازی بیشتر بازیكنان فصل پیش خود را حفظكرده و بازیكنان خوبی را به خدمت گرفته است.

وی گفت: بر این اساس تیم تراكتورسازی پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر ایران و درخشش در آسیا را دارد. وی خاطرنشان كرد: حضور تراكتورسازی به عنوان نماینده ایران در آسیا این شانس را برای فوتبال ایران ایجاد كرده تا سهمیه های خود را در آسیا افزایش دهد.

سیدصالحی تاكید كرد: به تمام هواداران تراكتور قول می دهم با تمام وجود و با قلبم برای این تیم بازی كنم و پیراهن این تیم برای من ارزشمند است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.