مشهد/ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

سوءاستفاده دولت‌مردان در هر مقام موجب گسستن نظام می شود

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خراسان رضوی گفت: سوءاستفاده دولت‌مردان در هر مقام و پستی كه هستند، موجب سلب اعتماد مردم به نظام و فروپاشی تدريجی يك نظام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران مشهد حجت‌الاسلام محمد کدخدایی، در مراسم افتتاحيه رزمايش وارثان انبياء و اردوی بسيج سازندگی معنوی با بيان اين مطلب اظهار کرد: رشد بصيرت و مسائل اجتماعی مردم موجب نااميدی دشمن می‌شود و این از بزرگترين اهداف برگزاری اين رزمايش فرهنگی ـ معنوی است.

وی افزود: يكی از خدمات اين رزمايش خدمت به محرومان و كار فرهنگی در روستاهای محروم است كه اين خدمت تبديل به يك اثر ماندگار می‌شود.

کدخدایی با بيان اين‌كه دشمن برای گرفتن روحيه دشمن‌ستيزی از شيعيان ولايت فقيه را هدف قرار داده است، تصريح كرد: سرانجام نافرمانی از رهبری و مديريت نظام كه همان ولايت فقيه است، موجب شكست و فرمان‌برداری از آن باعث پيروزی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بيان اين‌كه روحانيت در تمام صحنه‌های اجتماعی پيشتاز است، خاطرنشان كرد: همراهی با جوانان در اردوهای سازندگی در محروميت‌زدايی موجب دل‌بسته شدن مردم به نظام و ولايت می‌شود.

كدخدايی با اشاره به خطبه 25 نهج‌البلاغه كه خبر شكست والی حضرت علی(ع) در يمن به ايشان می‌رسد، حضرت 4 عامل تفرقه، اتحاد و نافرمانی‌، امانت‌داری و خدمت‌رسانی را موجب شكست و پيروزی‌ جامعه اسلامی در هر زمانی برشمرد.

کدخدایی ادامه داد: نماينده ولی فقيه در سازمان بسيج سازندگی خيانت نكردن به پست‌ها و مقام‌ها را شرط اول بقای يك نظام دانست و ادامه داد: خدمت‌رسانی و حل مشكلات مردم، اميد به نظام و استواری نظام را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به شكل‌گيری بسيج سازندگی در سال 79 با رهنمودهای مقام معظم رهبری، بيان كرد: بسيج سازندگی برای پر كردن خلأ جهاد سازندگی شكل گرفت و امروز با توجه به نوپا بودن اين نهاد توانسته است خدمات فراوانی را در دورترين نقاط كشور و بدون هيچ گونه تبليغات به محرومان برساند.

كدخدايی با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری كه خدمت‌رسانی به مردم را بهترين راه مقابله با آمريكا دانستند، گفت: بسيج سازندگی برخاسته از متن جامعه است.

وی راه‌اندازی گردان‌های امام علی(ع)، امام حسين(ع) و همچنين گردان‌های متخصصان و امداد و نجات برای بررسی نيازهای مناطق محروم را از مهمترين دستاوردهای بسيج سازندگی دانست.

كدخدايی ادامه داد: شركت‌كنندگان در اين رزمايش در كنار محروميت‌زدايی به خودسازی و مجاهده با نفس و شيطان بزرگ می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سرانجام نافرمانی از رهبری و مديريت نظام كه همان ولايت فقيه است، موجب شكست و فرمان‌برداری از آن باعث پيروزی می‌شود، گفت: دشمن برای گرفتن روحيه دشمن‌ستيزی از شيعيان ولايت فقيه را هدف قرار داده است./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.