انصراف 2 تيم در هفته اول ليگ؛

مدير اجرايي ليگ تكواندو نونهالان: بهترين‌ها به تورنمنت اعزام مي‌شوند

مدير اجرايي ليگ تكواندو نونهالان كشور گفت: براي افزايش انگيزه تيم‌ها و بازيكنان بهترين‌هاي ليگ را به يك تورنمنت برون مرزي اعزام مي‌كنيم.

غلامرضا عزيزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: پيش از آغاز مسابقات ليگ نونهالان 24 تيم ثبت نام كرده‌ بودند اما در مراسم افتتاحيه مسابقات با انصراف 2 تيم تعداد تيم ها به 22 رسيد.

وي افزود: شاهين بروجرد علي رغم پرداخت وروديه به سازمان ليگ به دليل مشكلات داخل استاني انصراف داد و تيم شهريار نيز نتوانست براي ثبت نام در سايت سازمان ليگ به موقع اقدام كند.

عزيزي گفت: استقبال خوب تيم‌ها و شلوغي رقابت‌ها تاثير خوبي روي كيفيت فني مسابقات داشت اما ثبت نام اينترنتي تيم‌ها مشكلات بسياري را به وجود آورده و با اينكه انتظار داشتيم. مسابقات با اين روش با برنامه‌تر برگزار مي‌شوداما بي‌نظمي بسياري را به وجود آورده است.

 وي تصريح كرد: برنماه ريزي فدراسيون بها دادن به تيم‌هاي پايه براي آينده تكواندو است و براي ليگ‌هاي پايه شرايط بهتري  فراهم شده و در نظر داريم بهترين‌هاي ليگ نونهالان را براي افزايش انگيزه بيشتر به يك تورنمنت برون مرزي اعزام كنيم.

هشتمين دوره مسابقات ليگ تكواندو نونهالان جام شكوفه‌ها در چهار گروه آغاز شد كه بر اساس آن در هفته اول رقابت‌ها در گروه اول ذوب‌آهن 10 بر صفر هيئت قصر شيرين را برد، هيئت ابوموسي هفت بر 2 مس كرمان را مغلوب كرد، در گروه دوم مجتمع فرهنگي ورزشي جوانه هفت برسد هيئت كجور را شكست داد، هئيت فرمانيه 6 بر چهار نام‌آوران ساري را برد و هيئت قم هفت برسد از سد پالايش نفت امام خميني شازند گذشت.

در گروه سوم مجتمع توليدي گردان هفت برسد باشگاه محمد را برد،  مقاومت با همين نتيجه هلال احمر ايلام را مغلوب كرد و در گروه چهارم منتظران مهدي هشت برد و مغلوب هيئت طالقان شد و الماس بتوان همدان با همين نتيجه از باشگاه حاجي‌پور بابل شكست خورد در بخش بهترين‌‌هاي ليگ نيز يدالله پسر هادي از تهران به  عنوان بهترين داور، رمضانعلي خزايي پول از هيئت كجور به عنوان بهترين سرپرست، يوسفعلي حاجي پور از باشگاه حاجي‌پور از باشگاه حاجي پور بابال به عنوان بهترين مربي، هيئت ابوموسي به عنوان تيم اخلاق و افشين علي مددي از مقاومت به عنوان بهترين بازيكن انتخاب شدند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار