در پی تشکیل جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال؛

گیتی پسندی ها، ارومی ها باید با بازیکنان به تفاهم برسند

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال مبنی بر بررسی برخی پرونده های موجود امروز در محل فدراسیون تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از مهمترین پرونده های مورد بررسی در این جلسه مربوط به شکایت مجتبی شبان و مهدی بازارگرد بازیکنان فصل گذشته تیم گیتی پسند اصفهان بود که پس از بررسیهای انجام شده به طرفین یک هفته مهلت داده شد تا با یکدیگر به توافق برسند.

در این جلسه شکایت 4 نفر از بازیکنان از باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص کسر 20درصد از مبلغ قرارداد آنها به دلیل کم کاری در طول بازیها از سوی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت در پایان اعضای کمیته انضباطی با کسر چنین مبلغی از قرارداد والیبالیستها موافقت نکرد اما چون در متن قرارداد آنها نوشته شده بود که 5درصد مطالبات بازیکنان کم کار در جریان رقابتهای لیگ کسر خواهد شد، به والیبالیستهای حاضر یک هفته مهلت داده شد تا نسبت به جلب رضایت مسئولان باشگاه اقدام کنند.

در این نشست به شکایت بازیکنان تیم راه و ترابری اصفهان که فقط 20درصد از مطالبات فصل گذشته خود را دیافت کرده اند هم رسیدگی شد، قرار شد که در جلسه بعدی کمیته انضباطی مسئولان باشگاه حضر شده و دلایل خود را مبنی بر به تعویق انداختن پرداختها اعلام کنند.

گفتنی است، اعضای میتهانضباطی حاضر در این جلسه را سعید درخشنده، علی فرخی، مهین انصاری، سه نفر از نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، امیدوار حاتمی و منوچهر پورحسن تشکیل می دادند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار