نوشتن انجین در ساخت بازی رایانه ای در نمایشگاه تهران بررسی شد

در سومین روز از نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران انجین در ساخت بازی ها یا آماده بودن آنها مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی  های رایانه ای تهران، در این کارگاه انجین آماده یا نوشتن انجین توسط جمعی از برنامه نویسان انیستیتو بازی سازی مطرح شد.

امیرحسین فصیحی کارشناس حاضر در این کارگاه گفت:بعضی  از بازی سازان معتقد هستند که استفاده از انجین آماده برای بازی سازی محدودیت ایجاد می کند در صورتی که اینگونه نیست و می تواند در زمان و پول شما نیز صرفه داشته باشد.
وی افزود: برای عرضه جهانی یک بازی باید معیارهای مختلف در نظر گرفته شود نه اینکه صرفا به ظاهر کار توجه شود. بحث نوشتن انجین یا آماده بودن انجین برای ساختن بازی موردی است که باید به طور دقیق به آن توجه شود.
بر اساس این گزارش؛در این کارگاه دسته بندی افراد به این صورت که دسته اول کسایی هستند که با استفاده از انجین آماده کارهای خود را انجام می دهند و بقیه امور را خودشان دنبال می کنند  و عده ای روی یک انجین سرمایه گذاری می کنند و لاینس آن را با سورس مربوط خریداری می کنند، و دسته دوم کسانی هستند که تمام کارهای لازم برای بازی سازی از جمله نوشتن انجین تا طراحی مدل ها را  به تنهایی انجام می دهند مطرح شد.
 دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلی امام خمینی (ره) برپاست./ه
برچسب ها: نوشتن ، انجین ، ساخت ، رایانه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار