سردار سلامي:

رزمايش موشکي سپاه پاسخي به بي ادبي سياسي دشمنان است

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران تصريح کرد: رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7، در واقع واكنشي است به كساني كه با بي ادبي سياسي با ملت ايران حرف مي زنند و مي گويند گزينه نظامي روي ميز است.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به منطقه رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران در خصوص هدف اصلي اين رزمايش  گفت: هدف اصلي رزمايش ما نمايش اراده سياسي ملت مسلمان ايران در دفاع از ارزش هاي حياتي به شكل نمادين به جهانيان است.

وي افزود: رزمايش پيامبر اعظم(ص) 7، در واقع واكنشي است به كساني كه با بي ادبي سياسي با ملت ايران حرف مي زنند و مي گويند گزينه نظامي روي ميز است.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران درباره ساير هدف هاي اين رزمايش موشکي گفت: علاوه بر شليك همزمان تعداد زيادي موشك در نقاط مختلف، هدف ما نشان دادن قابليت‌هاي بالاي موشک‌هاي ساخته شده به دست متخصصان ايراني، سرعت روان‌سازي بالا، توان رادار گريزي و چابك سازي و دقت و به تصوير كشاندن ظرفيت ها و كيفيت حمله موشك‌ها است.

وي برگزاري اين رزمايش را موفقيت آميز خواند و تصريح كرد: با توجه به اطلاعات رسيده تا كنون هم شليك موشك‌ها و هم دريافت آنها در هدف ها(پايگاه هاي شبيه سازي شده نيروهاي فرامنطقه‌اي) صد درصد موفقيت آميز بوده است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اين رزمايش پيام عزم و اراده و اقتدار ملت بزرگ ايران را در دفاع از ارزش هاي حياتي به خصوص در اين مقطع سرنوشت ساز تاريخ نشان داد.
/ش3
برچسب ها: رزمایش ، پیامبر ، اعظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار