گرگان/

راه‎اندازی ایستگاه پمپاژ 1000 مترمکعبی در شهرستان گالیکش

مدیر امور آب‎ و فاضلاب منطقه گالیکش گفت: ایستگاه پمپاژ هزار مترمکعبی به منظور خدمات‎دهی مناسب برای شهروندان در این شهر راه‎اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان حبیب‎الله سنچولی با اشاره به اینکه در سال 1389 اصلاح شبکه ، 580 کیلومتر محقق شده بود بیانکرد: در سال گذشته شاهد رشد 73 درصدی در این پروژه هستیم

سنچولی افزود: همچنین با تحقق2 هزار و325 کیلومتر توسعه شبکه در این شهرستان شاهد رشد 160 درصدی این پروژه نسبت به سنوات گذشته هستیم.

مدیر امور آب‎ و فاضلاب منطقه گالیکش با اشارهبه راه‎اندازی ایستگاه پمپاژ هزار مترمکعبی با قابلیت استفاده همزمان از مخزن 200 مترمکعبی قبلی این شهرستان خاطر نشان کرد: مخزن 200 مترمکعبی که در شهرستان وجود داشته به دلیل حجم کم، قطع و وصل پمپاژ مشکلات عدیده‎ای داشت.

وی با تاکید بر اینکه به منظور انتقال آب به مخزن 500 قدیمی شهر یک دستگاه پمپ 100 در ایستگاه یک هزار مترمکعبی نیز راه‎اندازی شده است ابراز داشت: با این اقدام موفق شدیم که از مخزن 500 مترمکعبی شهرستان که به دلیل ضغف پمپاژ عملا از مدار خارج شده بود بهره‎برداری داشته باشیم.

سنچولی افزود: پیگیری بهره‎برداری و اجرای خط انتقال پنج حلقه چاه حیدرآباد و عرب بوران در دستور کار این شرکت قرار گرفت که در مرحله مناقصه عملیات اجرایی قرار دارد.

معاون امور آب ‎و فاضلاب منطقه گالیکش خرید زمین برای حفر دو حلقه چاه در روستای عرب بوران، مرنی کردن شیرآلات فلکه و شبکه به منظور تسریع در انجام اتفاقات و جلوگیری از قطع گسترده آب، پیگیری و تامین برق چاه سرچشمه که نقش اساسی در تامین آب شرب شهروندان گالیکش در بالادست دارد و ... را از دیگر اقداماتی دانست که در یک سال گذشته در این شهرستان محقق شده است./س

برچسب ها: آب ، پمپ ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.