سنندج/ وزیر کشور؛

دستور وزارت کشور به استانداری‌ها برای کنترل گرانی

وزیر کشور گفت: با کنترل و تنظیم مستمر بازار و اعمال نظارت‌های قانونی باید جلوی گرانی‌های اخیر گرفته شود

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران از سنندج،نجار در همایش معاونان برنامه ریزی استانداری‌ها که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: امروز با تلاش‌های هدفمند و منسجم شاهد پیشرفت و توسعه متوازن در تمام استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور هستیم.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت تشدید کنترل بازار گفت: با برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و همچنین گزارش مستمر به استانداری‌ها نسبت به تخلفات صورت گرفته در بازار از جمله وظایف معاونان برنامه ریزی است.
وزیر کشور با اشاره به برنامه‌های دولت خدمتگزار در حوزه تولید و اقتصاد بر دوش استانداری‌ها است، گفت: برنامه ریزی منسجم در جهت صیانت از سرمایه داخلی با هدف رشد و استقلال اقتصادی کشور و تبدیل تهدید تحریم به فرصت وظیفه معاونین استانداری‌ها است، تا شعار راهبردی سال محقق شود.
نجار توسعه بخش استراتژیک کشاورزی را یکی از حوزه‌های اصلی توسعه اشتغال دانست و گفت: رئیس جمهور بر ضرورت توسعه کشاورزی و تولید در این بخش تاکید دارد، بنابراین در جهت عملی کردن این امر اختیارات لازم به استانداری‌ها داده شده است تا از طریق کارگروه‌های ویژه و ساماندهی مدیریت نیروی کار، آب و منابع در جهت عملی کردن این بخش تاثیر گذار باشد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه تنظیم بازار نیاز به تدبیر ویژه‌ای دارد که معاونین برنامه ریزی می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند گفت: به همت رئیس جمهور و استانداری‌ها کمیته ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شده است که معاونین برنامه ریزی می‌توانند با کمک به این کمیته‌ها نقش خود را ایفا کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.