شهرهای مرزی و مناطق محروم میزبان دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس

شهرهای مرزی و مناطق محروم همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس میزبان دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ ستاد برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در نظر دارد امسال همزمان با برگزاری این رویداد مهم سینمایی که قرار است با مرکزیت استان کرمان در استان ها و کشورهای مختلف برگزار شود طرح اجرای همزمان در مناطق و شهرهای مرزی و محروم را نیز، پیگیری نماید.

بر پایه این خبر، بر اساس این طرح با مشارکت دستگاه های اجرایی ذیربط بخشی از آثار جشنواره و فیلم های دفاع مقدس برای نمایش در شهرهای محروم و مرزی پیش بینی می شود.

در این خبر عنوان شد: اجرای این طرح با توجه به اهمیت موضوع دفاع مقدس و نقش و جایگاه شهروندان عزیز در این مناطق در طول هشت سال دفاع مقدس می تواند خاطرات و لحظات به یادماندنی را رقم بزند.

روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس در حالی از پیگیری این طرح خبر داد که تاکنون 15 استان کشور آمادگی خود را برای میزبانی همزمان جشنواره مقاومت اعلام کردند و کمیته ای در حال ارزیابی شرایط و امکانات برای برگزاری گسترده جشنواره در دوره دوازدهم است.

انجمن سینمای  انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت و همیاری «سازمان سینمایی کشور» با رویکرد "مقاومت، بصیرت و شکوفایی" به منظور"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسههای انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران درمقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی "، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و" صهیونیزم بینالملل" دوازدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت را در بخشهای «مسابقه سینمای ایران»، «مسابقه بینالملل» ، " قلم طلایی "، " جلوه گاه نور"، "چشم انداز سینمای مقاومت ایران "، نشستهای تخصصی و بزرگداشت سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با حضور فیلمسازان و سینماگران برگزار مینماید.

شایان ذکر است نسخه فراخوان بخش هاي مختلف دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت( انقلاب و دفاع مقدس) روي سايت جشنواره به نشاني www.moqavematfilmfest.ir  می باشد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.