احداث پل عابر پياده در بزرگراه يادگار امام (ره)

شهردار منطقه 9 گفت: به زودي و پس از اتمام فعاليتهاي عمراني در سطح بزرگراه يادگار امام (ره) در حد فاصل خيابان دامپزشكي -هاشمي پل عابر پياده احداث مي‌شود.

 نصراله آباديان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ساماندهي مسير تردد و تامين امنيت عابرين پياده در بزرگراه يادگار امام (ره) گفت: به زودي و پس از اتمام فعاليتهاي عمراني در سطح بزرگراه يادگار امام (ره) در حد فاصل خيابان دامپزشكي -هاشمي پل عابر پياده احداث مي‌شود.
وي افزود: با توجه به وجود تاسيسات شهري و به منظور جلوگيري از بروز هر گونه اختلال و خسارت به تاسيسات زيرزميني در بزرگراه يادگار امام جلسه اي در محل اجراي پروژه با حضور نمايندگان ادارات آب، برق، گاز و مخابرات و معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه برگزار شد.
آمركعبي فر قائم  مقام شهردار منطقه 9 تصريح كرد: اين جلسه به منظور تعيين حدود تقريبي اجراي فونداسيون و سازه پل عابر تشكيل شد.
وي ادامه داد: پس از ارسال نقشه هاي سازه پل توسط مشاور و مجري طرح، به زودي در خصوص ساخت و نصب پل عابر پياده به متراژ 45 متر اقدام مي شود.
كعبي فر خاطرنشان كرد: با احداث پل عابر پياده در بزرگراه يادگار امام تعداد پل هاي عابر اعم از معمولي و مكانيزه در سطح محدوده به 29 دستگاه مي رسد و همواره اين شهرداري در ارتباط تامين امنيت شهروندان و همچنين كاهش بار ترافيكي اقدامات مناسبي و برنامه هاي جامعي را در دستور كار قرار داده است./ل
برچسب ها: شهردار ، پل عابر ، آبادیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار