لرستان/

نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد آغاز شد

با حضور بیش از 90 خبرنگار و روزنامه‎نگار کشوری و استانی نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد آغاز شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان صبح امروز در افتتاحیه نخستین کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری در خرم‎آباد گفت: هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن سطح کیفی حرفه خبرنگاری و روزنامه‎نگاری در سطح استان‎های کشور بوده است.

حجت الاسلام علی اسماعیلیان افزود: این کارگاه آموزشی به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌‎ها و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مدت دو روز برگزار می‌‎شود.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ دو روزه آموزشی با عنوان "رسانه‌ها؛ از توسعه کیفی تا اخلاق رسانه‌ای" برگزار می‎شود و آموزش‎هایی در خصوص فنون مصاحبه، کارگاه عکس در مطبوعات، تهدیدهای فرهنگی اجتماعی رسانه، مبانی ارتباطات و تجزیه و تحلیل اطلاعات، کارگاه رسانه‎ها و جنگ نرم، کارگاه روزنامه‎نگاری توسعه، کارگاه خبرنویسی، روزنامه‎نگاری و چالش‎های سیاستگذاری در تلویزیون ارائه می‎شود.

اسماعیلیان گفت: تقویت دانش و مهارت‎های فنی و حرفه‌ای روزنامه‎‌نگاران و پرورش نیروی متخصص روزنامه‌‎نگاری از اهداف معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد است که برگزاری این کارگاه نیز در همین راستا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مدرس روزنامه‎نگاری فردا به لرستان سفر می‎کند.

 لازم به ذکر است این کارگاه با حضور بیش از 90 خبرنگار در سراسر کشور در خرم آباد در حال برگزاری است./ج1

برچسب ها: لرستان ، خرم آباد ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.