مشهد/

سند آسیب‌های اجتماعی خراسان‌رضوی به‌ روزرسانی می‌شود

جانشین دبیر کمیته آسیب‌های خراسان‌رضوی گفت: سند آسیب‌های اجتماعی خراسان رضوی به‌ روزرسانی می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد غفاری‌زاده اظهار کرد: کمیته آسیب‌های اجتماعی استانداری خراسان رضوی، انجام هرگونه اقدام در زمینه آسیب‌ها خارج از مصوبات این کمیته را ممنوع کرد.

جانشین دبیر کمیته آسیب‌های خراسان‌رضوی گفت: این ممنوعیت در آخرین جلسه این تشکل که به ریاست مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی برگزار شد مورد تصویب قرار گرفت.

غفارزاده افزود: مسئولیت ریاست این کمیته به مدیرکل بهزیستی استان خراسان‌رضوی واگذار شده است.

جانشین دبیر کمیته آسیب‌های خراسان‌رضوی با بیان اینکه 19 دستگاه اجرایی استان در این کمیته عضویت دارند، گفت: در نشست‌های سال جاری کمیته، یکپارچگی اقدامات دستگاه‌های عضو و سایر دستگاه‌های اجرایی که عضو کمیته نیستند در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی به تصویب رسید.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه اطلاعات سند آسیب‌های اجتماعی استان، مربوط به سال‌های گذشته است دستگاه‌های عضو کمیته بر حسب وظایفی که دارند باید اطلاعات حوزه‌ کاری خود را راستای به روز رسانی سند آسیب‌های اجتماعی استان به کمیته ارائه کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌هایی را به صورت پراکنده و احیاناً موازی انجام می‌دادند، کمیته تصمیم گرفت برای حذف کارهای جزیره‌ای دستگاه‌های اجرایی، در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی و مدیریت و ساماندهی این‌گونه برنامه‌‌ها تمامی اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود با هماهنگی و محوریت کمیته آسیب‌های اجتماعی استان صورت پذیرد که نتیجه‌ی بهتری حاصل شود./ج1

برچسب ها: مشهد ، آسیب ، جانشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.