لرستان/

نوزدهمين مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح برگزار شد

دراين مراسم حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه و امام جمعه خرم آباد گفت: مهمترين عامل پيشگيري از جرم و فساد در جامعه محبت و توجه به اهل بيت عصمت و طهارت است كه امروز نيروهاي مسلح و روحانيت بعنوان چشم نظام جمهوري اسلامي ايران هستند كه بايد با همبستگي و اتحاد از مرز و بوم كشور دفاع كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان مير عمادي افزود: ما بايد آمادگي كامل براي دفاع از مردم را داشته باشيم و عدالت رابرقرار كنيم و زمينه فساد را از بين ببريم تا جامعه سالم و عاري از فساد و جرائم داشته باشيم .

وي همچنين پيشگيري از جرم را در بين نيروهاي مسلح امري ضروري و مهم دانست و افزود: ما در بين نيروهاي مسلح نبايد پرونده هاي قضايي جرم داشته باشيم و فرماندهان انتظامي استان بايد براي سالم سازي مجموعه خود ازگذشته تلاش بيشتري داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين بهرامي رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور هدف از برگزاري مجامع پيشگيري از وقوع جرم را يكي از برنامه هاي مهم و ضروري برشمرد و افزود: بايد جرائم شناسايي شود و با اجراي راهكارهاي مناسب جلوي جرائم گرفته شود.

وي پيشگيري از جرم را مسئله اي مهم ارزيابي كردند و افزودند در سال 77 با تشكيل مجامع پيشگيري از وقوع جرم در سراسر كشور مي توانيم از وقوع جرم در بين نيروهاي مسلح جلوگيري كنيم .

وي افزود: پيشگيري از جرائم را به جديت دنبال خواهيم كرد تا در بين نيروهاي مسلح هيچگونه جرائمي نداشته باشيم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.