مشهد/

اعزام 10 هزار مددجویان به عتبات و حج عمره نهایی شد

عضو شورای فرهنگی سازمان بهزیستی گفت: اعزام 10 هزار مددجویان به عتبات و حج عمره نهایی شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جمال زنگیشه اظهار کرد: تلاش می‌شود همه‌ ارکان سازمان در راستای این حرکت فرهنگی جهت‌گیری کنند زیرا هماهنگی بخش‌های مختلف سازمان، برنامه‌های فرهنگی را بهتر و اثرگذارتر می‌سازد.

عضو شورای فرهنگی سازمان بهزیستی کشور افزود: اکنون که به انتهای برنامه‌ی مهر هشتم در سال جاری رسیده‌ایم و می‌توانیم ارزیابی کاملی از این برنامه‌ مفید فرهنگی ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر سنجی میدانی که همکاران ما در بهزیستی خراسان رضوی از این برنامه داشته‌اند، بیش از 98 درصد مددجویان از اجرای این برنامه ابراز رضایت کرده‌اند و این امر نشان‌دهنده تأثیر مثبت و سازنده‌ برنامه‌ مهر هشتم در روحیه مددجویان است.

عضو شورای فرهنگی سازمان بهزیستی، اظهار داشت: علاوه بر این در طول اجرای برنامه، وزیر رفاه، معاون وزیر، رئیس سازمان بهزیستی، بازرس ویژه، و اعضای شورای فرهنگی سازمان از چگونگی اجرای برنامه بازدید داشته‌اند و در جلساتی که با آنها داشته‌ایم همگی از اجرای برنامه ابراز رضایت کردند.

زنگیشه با بیان اینکه اعتبارات برنامه‌های فرهنگی را در وهله‌ی اول، مرهون لطف ائمه اطهار و ولایت عظمای فقیه هستیم، گفت: اگر چه اطمینان داریم اعتبارات این برنامه، به صورت کامل با نظر مساعد آقا امام زمان(عج) تأمین می‌شود، لکن از نظر اداری و برنامه‌ریزی مالی، اقدامات لازم برای تأمین اعتبارات لازم صورت گرفته و اکنون درصدد تامین منابع اجرای مراحل بعدی طرح آفتاب هستیم.

عضو شورای فرهنگی بهزیستی تأکید کرد: اعزام 10 هزار مددجو به مشهد مقدس، بخش اول طرح بود که با موفقیت کامل و بدون حتی یک روز تأخیر در برنامه یا بی‌آنکه اشکالی در اجرای این برنامه‌ بزرگ و مهم صورت پذیرد، اجرا شد.

وی افزود:‌ اکنون نوبت مراحل بعدی طرح یعنی اعزام همین تعداد از مددجویان به عتبات عالیات است که واقعا کار بزرگ و دشواری است و امیدواریم با لطف امام حسین(ع) و معصومین(ع) به انجام برسد.

عضو شورای فرهنگی بهزیستی اطمینان داد: رایزنی‌ها و جلسات مهمی برای تأمین اعتبارات این سفرها انجام شده و از بابت منابع این طرح‌ها کوچک‌ترین مشکلی وجود ندارد و می‌توانیم بگوییم موضوع اعزام مددجویان به عتبات و حج عمره، نهایی شده است./ج1

برچسب ها: مشهد ، بهزیستی ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.