شيراز/

شرکت 10000 دانش‌آموز بسیجی شیرازی در طرح هجرت 3

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیجی و استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصه سازندگی و جهادی، 10 هزار دانش‌آموز شیرازی در طرح تابستانی هجرت 3 شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منصور میرزائیان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح هجرت 3 در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح دانش‌آموزان در سه ماه فصل تابستان در قالب کلاس‌های آموزشی، با مسائل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، دینی و تربیتی آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده مانند راه‌اندازی جنگ نرم و شبیخون فرهنگی پای در میدان مبارزه با ارزش‌های انقلاب اسلامی گذاشته که باید متولیان فرهنگی و دینی نیز با ارائه راهکارهای مدون و منسجم به مقابله با ترفندهای استکبار بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع ملت با هیچ‌کس معامله نمی‌کند، بنابراین اگر متجاوزی قصد تعرض به خاک کشور اسلامی‌مان را داشت، با بصریت، آگاهی و حضور در صحنه دست متجاوز را قطع می‌کنیم.

میرزائیان اضافه کرد: منافع ایران لقمه‌ای نیست که به راحتی از حلقوم آمریکا و ایادیش عبور کند چراکه این لقمه گلوگیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های طرح هجرت 3، الگوی مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراعت دانش‌آموزان بسیجی است، افزود: سپاه ناحیه مقاومت ثارالله شیراز با همکاری آموزش و پرورش فارس برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی را تدارک دیده، که فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان بسیجی در ابعاد مختلف است. ‌

فرماهده سپاه ناحیه مقاومت ثارالله شیراز اظهار داشت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حضوری چشم‌گیر و تعیین کننده داشتند و در عرصه‌های سازندگی و صحنه‌های سیاسی محرومیت را در کشور از بین می‌برند./ج1

برچسب ها: بسیج ، شیراز ، هجرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.