کاله میانمار را درهم کوبید

تیم والیبال کاله آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت های والیبال جام ملت های آسیا را سه بر صفر از نماینده میانمار برد تا به عنوان تیم نخست گروه B، مسابقات مرحله بعدی را از روز جمعه آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کاله مسابقه خود برابر میانمار را امروز در65 دقیقه و با امتیازهای (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر 11) برد.

بهروز عطایی، سرمربی کاله در این مسابقه برخلاف دیدارهای قبل از شهرام محمودی پشت خط زن خود استفاده نکرد و رضا قرا را از ابتدا وارد میدان کرد. در میانه های ست اول نیز عطایی معروف را بیرون کشید و سید عباسی برای کاله پاس داد.

تیم کاله در ست دوم فرهاد نظری افشار قدرتی زن ثابت خود را نیز در زمین نداشت و به جای او میلاد عبادی پور جوان برای این تیم مسابقه داد.

در این دیدار تقریبا راحت سرمربی کاله رفته رفته بازیکنان اصلی را بیرون کشید و تنها عادل غلامی تا پایان مسابقه در جمع بازیکنان اصلی حضور داشت.

کاله پس از پایان این مسابقه فردا و پس فردا را استراحت می کند  و روز جمعه با تیم دوم گروه D مسابقات که احتمالا تایلند خواهد بود مسابقه می دهد. دیدار نمایندگان ژاپن و تایلند عصر چهارشنبه برگزار می شود تا تکیلف گروه D مسابقات مشخص شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.