اعزام مبلغان جامعه‌الزهرا (س) به سراسر کشور

رییس اداره اعزام مبلغ جامعه‌الزهرا (س) با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و ماه مبارک رمضان از اعزام ۵۰۰ مبلغ در این ایام به سراسر کشور خبر داد.

اعظم ساعتچی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای اجرای برنامه اعزام مبلغان خواهر به سراسر کشور برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور 200 مبلغ در دستور کار قرار گرفته است.
وی با معرفی موضوعات ارایه شده به مبلغان در این کارگاه‌ها گفت: موضوعات گفتمان دینی، اصول مشاوره دختر و پسر، آشنایی با عرفان‌های کاذب، آسیب‌شناسی خانواده و رجوع به منابع برای استفاده از روایات از جمله موضوعاتی است که به مبلغان آموزش داده می‌شود.
ساعتچی با تأکید بر اینکه علاوه بر این مبلغان 300 مبلغ خواهر دیگر نیز برای اعزام در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کشور معرفی می‌شوند، ادامه داد: مبلغانی که دارای تبلیغ سطح یک حوزه‌اند به حوزه‌های علمیه شهرستان‌های کشور معرفی شده و در قالب طرح هجرت و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج فعالیت‌های تبلیغی خود را برگزار می‌کنند.
رییس اداره اعزام مبلغ جامعه‌الزهرا (س) با اشاره به اینکه اعزام فصل تابستان تا پایان تیر ادامه دارد، افزود: مبلغان اعزامی که از طلاب خوابگاهی جامعه‌الزهرا (س) هستند به شهرستان‌های محل اقامت خود برای فعالیت‌های تبلیغی اعزام می‌شوند.
ساعتچی پیرامون حضور دیگر مبلغان باتجربه برای حضور در مناطق مختلف کشور گفت: علاوه بر طلاب دارای تبلیغ سطح یک حوزه، فارغ‌التحصیلانی که دارای پرونده دایم تبلیغی هستند به صورت داوطلبانه به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به حضور تعدادی از مبلغان خواهر در سطح استان قم افزود: فعالیت‌های تبلیغی مبلغان در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان با همکاری امور مساجد و در قالب دوره‌های آموزشی با حضور گروه‌های دانش‌آموزی و عموم مردم برگزار می‌شود./ل
برچسب ها: ساعتجی ، مبلغان ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار