مشهد/

انتخاب انیماتور مشهدی به عنوان جوان برتر جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

یک جوان مشهدی موفق به کسب عنوان جوان برتر در بخش فیلم انیمیشن جشنواره حضرت علی اکبر (ع) شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حامد کاتبی در اینباره گفت: کار منتخب ارائه شده من در این جشنواره از لحاظ اجرایی یک کار انیمیشن سه بعدی بود که به علت تکنیک خاصی که دارد کمتر در سطح کشور انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این اثر که یک فیلم30دقیقه ای بود؛ تولد آفتاب نام داشت و کار اجرایی آن از سال گذشته آغاز و حدود 6 ماه به طول انجامید و چند ماه پیش با حضور مسوولین استان رونمایی شد.

وی یکی از ویژگی های برگزاری چنین جشنواره ای را اعتمادسازی بین نسل جوان و مسئولین دانست و اظهار کرد: با ارائه پروژه های مختلف در چنین جشنواره ای مسئولین از بخشی از توانایی های جوانان در حوزه های مختلف آشنا می شوند و در نتیجه این اعتماد سازی، جوانان با حمایت مسئولین به سرعت در حوزه های مختلف پیشرفت می کنند.

کاتبی از کمک و حمایت انجمن سینمای جوان کشور تشکر کرد و گفت : اثر تولد آفتاب در جشنواره منطقه ای اترک مقام اول را کسب کرد و با پیگیری این انجمن بود که به جشنواره حضرت علی اکبر(ع) نیز راه یافت.

این جوان برتر مشهدی در ادامه با اشاره به ارائه برنامه کاری آینده خود، اظهار کرد: هم اکنون در حال آماده کردن برنامه ای برای اختتامیه دهمین جشنواره امام رضا(ع) می باشم.

وی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در سال جاری گفت: به نظر من بحث رزومه کاری برای داوران جشنواره حضرت علی اکبر (ع) بسیار مهم بود.

کاتبی یادآور شد: عظمت یک جشنواره به پوشش خبری مناسب آن است؛ زیرا این اطلاع رسانی باعث می‌شود ضمن ارج نهادن به زحمات شرکت کنندگان در این برنامه، سال آینده نیز جوانان برای شرکت در آن رغبت بیشتری پیدا کنند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.