کرمانشاه/

استقلال ایران نتیجه رشادت‌های شهدا و جانبازان است

فرماندار جوانرود گفت: استقلال کنونی کشور و دستیابی به موفقیت‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی، نتیجه رشادت‌های شهدا و جانبازان است.

  به گزارش گروه  استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مصطفی عظیمی امروز  به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل جانبازان 70 درصد جوانرودی اظهار کرد: جانبازان ما با الگوگرفتن از بزرگ جانباز تاریخ بشریت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) فرهنگ شهادت و ایثار را برای همگان به ارمغان آوردند.

عظیمی افزود: جایگاه جانبازان در کشور بسیار ارزشمند است آنها با تقدیم قسمتی از پیکر خود از ایران اسلامی دفاع کردند. 

وی با بیان اینکه جانبازان شهیدان زنده هستند ادامه داد: جانبازان جمهوری اسلامی ایران با خون و توان خود پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز در آورده و موجب حفظ و پایداری کشور شده‌اند.

عظیمی اظهارکرد: نباید فراموش کنیم که استقلال کنونی کشور و دستیابی به موفقیت‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی، نتیجه رشادت‌های شهدا و جانبازان است.

فرماندار جوانرود گفت: جانبازان از ارزش های نظام اسلامی و نماد اقتدار اسلام و ولایت مداری هستند و مدیران و مسئولان باید آنان را در کنار خود احساس کرده و الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به الگو گرفتن از فرهنگ جانبازی و شهادت تصریح کرد: جانبازان از ارزش‌های نظام اسلامی و نماد اقتدار اسلام و ولایت‌مداری هستند و مدیران و مسئولان باید آنان را در کنار خود احساس کرده و الگوی خود قرار دهند.

فرماندار جوانرود در پایان گفت: جانبازان و خانواده‌های شهدا برگردن ملت ایران حق دارند و ما وظیفه داریم به مسائل و مشکلات آنها همواره رسیدگی کنیم./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، شهدا ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.