تبريز/

تمرینات آمادگی تیم‌های شهرداری تبریز تا 10 روز دیگر آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز گفت: بلافاصله پس از اردوی بزرگسالان و جوانان تیم ملی والیبال کشورمان، تمرینات تیم والیبال شهرداری تبریز و تمام هفت رشته حاضر در لیگ برتر تا 10 روز دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، یوسف قوام‌لاله امروز افزود: با حفظ اسکلت اصلی و قرارداد با بازیکنان تراز اول حرف‌های زیادی برای گفتن در فصل 91-92 خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در همین زمینه تمرینات تیم هندبال با حفظ بدنه اصلی و تزریق چند بازیکن جدید آغاز شده است و امیدواریم پس از سال‌ها دوری از مسابقات لیگ برتر نماینده شایسته‌ای برای تبریز باشیم.

قوام‌لاله تاکید کرد: سازمان ورزش قهرمانی تمام رشته‌های ورزش به جز فوتبال را زیرپوشش خود قرار داده است و امسال با تیم‌داری در هفت رشته والیبال، هندبال، شنا و شیرجه، راگبی، حاکی، والیبال نشسته و بسکتبال در لیگ برتر حضور فعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته با موافقت شخص شهردار و هیئت مدیره سازمان ورزش می‌توان بر تعداد تیم‌های موجود افزود اما حضور رشته‌های فوق در لیگ‌های برتر سال 91-92 قطعی شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز ادامه داد: امسال شهردار دست به تغییراتی در ساختار ورزش این مجموعه بزرگ زد تا گام مثبتی برای پیشرفت سایر رشته‌‌های ورزشی برداشته شود.

وی گفت: با این کار دیگر رشته‌های ورزشی از زیر سایه فوتبال بیرون آمده و می‌توانند با درخشش خود را نشان دهند که تبریز در چه رشته‌هایی ظرفیت قهرمانی دارد؛ ضمن آنکه با شفاف‌سازی، هر مدیر نسبت به رشته ورزشی زیر پوشش خود جوابگو خواهد بود.

قوام‌لاله تصریح کرد: در این تفکیک طی حکمی از طرف شهرداری کلانشهر تبریز مدیر باشگاه فوتبال، مدیر ورزش‌های همگانی و مدیرعامل سازمان ورزش‌های قهرمانی منصوب شدند که در مواقع لزوم نسبت به شفاف‌سازی موارد زیرپوشش خود اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، با تغییراتی که شهردار در مجموعه ایجاد کرده است و اینکه خود شخصاً مسائل ورزش را دنبال می‌کند، شاهد موفقیت‌های بیشتری نسبت به سال‌های گذشته بود./ج1

برچسب ها: تبریز ، شهرداری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.