با هدف توسعه تورهای ورودی و تضمین خدمات اجتماعی راه اندازی می شود؛

شرکت خدمات بیمه‌ای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز فعالیت شرکت خدمات بیمه‌ای این موسسه، با هدف ارایه خدمات حمایتی، تامین آسایش و خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی خبر داد.

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: شرکت خدمات بیمه‌ای کانون، طبق سند راهبردی کانون که در راستای هم افزایی با برنامه های کلان گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جذب 4 میلیون گردشگر خارجی را بر عهده گرفته است، راه‌اندازی می‌شود.
مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در خصوص فرایندهای اجرایی بیمه های مسافرتی گفت: بیمه نامه مسافرتی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هدف خدمات رسانی و تامین آرامش بیمه شدگان و استفاده آنها از مزایای کمک رسانی در سفر طراحی و ارائه خواهدشد. این بیمه نامه  جهت مسافرین ورودي به کشور و سفرهای برون شهری داخلي صادر و طی آن بیمه شده در دوره سفر خود می تواند با در نظر گرفتن شرایط و تعهدات بیمه نامه، در برابر حوادث احتمالي که ممکن است در طی سفر برای وی اتفاق بیافتد خود را تحت پوشش بیمه قرار دهد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت خدمات بیمه‌ای کانون، تحت نظارت بیمه مرکزی ایران فعالیت خواهد دشت، افزود: عمده  خدمات این شرکت به منظور تامین آسایش و آرامش جهانگردان به خصوص گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند ، برنامه ریزی شده  و با  آغاز به کار  شرکت مذکور، گام بزرگی در راستای توسعه تورهای ورودی و تضمین خدمات ایمنی و اجتماعی به جهانگردان برداشته می شود.
به گفته جعفری،  پوشش های بیمه نامه مسافرتی کانون با در نظر گرفتن نیاز ها و همچنین خدماتی که ممکن است بیمه شدگان، به هنگام سفر به آن احتیاج پیدا کنند، طراحی گردیده است.
جعفری یادآور شد: این بیمه‌نامه شامل مواردی همچون مفقود شدن مدارک از جمله پاسپورت، گواهینامه بین‌المللی رانندگی، بار ، فوت، بازگرداندن کودکان بی سرپرست به کشورشان، مساعدت حقوقی و... نیز می‌شود.
مدیرعامل کانون جهانگردی واتومبیلرانی خاطر نشان کرد: علاقمندان به دریافت بیمه گردشگری می‌توانند به نمایندگان کانون در سراسر کشور مراجعه کرده و پس از ارائه روادید، اقدام لازم برای بیمه ا انجام دهند.
جعفری در پایان با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت خدمات بیمه ای کانون  به یکی از موسسات حرفه ای بیمه در سطح کشوری تبدیل می شود، تصریح کرد: این بیمه‌ از نوع بیمه‌های اتکایی بوده و با مشارکت یکی از شرکت‌های بیمه‌ای داخلی و یک شرکت کمک رسان خارجی قابل  ارائه خواهد بود./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار