وايلد كارت تكواندو المپيك براي سه قاره

چهار تكواندو كار از سه قاره آسيا ، آفريقا و آمريكا از طريق وايلد كارت راهي مسابقات تكواندو المپيك 2012 مي شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از انتخاب 120 تكواندو كار مرد و زن در 6 دوره رقابت هاي گزينشي المپيك به صورت جهاني و قاره اي و نيز حضور چهار ورزشكار از تيم ميزبان بدون حضور در رقابت هاي انتخابي فدراسيون جهاني تكواندو چهار وايلد كارت المپيك را نيز براي تكواندو كاران سه قاره در نظر گرفته است.

وايلد كارت مسابقات تكواندو المپيك به دو تكواندو كار مرد و دو تكواندو كار زن تعلق گرفته كه سهم قاره آسيا دو نفر ، قاره آمريكا و آفريقا نيز يك تكواندو كار است.

(تامي محمد) در وزن منهاي 58 كيلوگرم از يمن بدون حضور در هيچ يك از رقابت هاي انتخابي با وايلد كارت راهي اين دوره ازبازي هاي المپيك مي شود و مي تواند حضور وي را در المپيك شانسي دانست.

 در وزن به اضافه 80 كيلوگرم نيز (دابومود بوكتيا) از مالي ديگر تكواندو كار مرد است كه از طريق وايلد كارت راهي بازي هاي  المپيك لندن مي شود.

اين تكواندو كار با سابقه اهل مالي سابقه شكست پنج بر صفر (مرتضي رستمي ) در فينال مسابقات جهاني سال 2007 را نيز در كارنامه خود دارد و پس از كسب مدال طلاي جهاني سال 2007 قهرمان رقابت هاي جهاني 2009 دانمارك نيز شده است اما در المپيك 2008 پكن بدون كسب مدال ماند.

در بخش بانوان نيز (داوين سورن) در وزن به اضافه 67 كيلوگرم از كامبوج و (كارولينا كارسيتينز ) از پاناما در وزن منهاي 49 كيلوگرم از طريق دريافت وايلد كارت راهي بازي هاي المپيك 2012 لندن مي شوند./مح

برچسب ها: المپیک ، تکواندو ، قاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار