مراسم رونمايي و نقد كتاب "امير علي":

منصور ضابطيان:ايده كتاب امير علي از راديو 7 جرقه خورد

امير علي نبويان با ارائه قصه هايي در راديو 7 توانست ايده امير علي را بپروراند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در مراسم رونمايي و نقد كتاب امير علي عصر ديروز با حضور امير علي نبويان،‌ منصور ضابطيان، اسدالله امرايي، مسعود فروتن در فرهنگسراي ملل برگزار شد.

منصور ضابطيان گفت: امير علي نبويان با معرفي مسعود فروتن به راديو 7 از همان ابتدا با نوشتن متن هاي جذاب براي خواندن مهمانان برنامه راديو 7 بسيار اعتماد ما را جلب كرد و از اين رو قصه اي به وي براي روزهاي عيد نوروز سفارش داديم و امير علي در بين مردم محبوب شد.

وي ادامه داد: امير علي نبويان با ارائه اين قصه ها در اين ايام به چهره‌ي محبوب و تثبيت شد در بين  مخاطبان تبديل شد و  توانست كتاب خود را تحت عنوان امير علي منتشر كند.

در ادامه اين مراسم اسدالله امرايي نويسنده در خصوص كتاب امير علي گفت: كتاب اميرعلي به دليل روايت شيرين خاطرات يك جوان جذاب است و در هر جاي دنيا هم سرگذشت جواناني به صورت كتاب منتشر مي شود و مخاطب بسياري جذب مي كند.

وي ادامه داد: نكته اي كه در خصوص امير علي بايد متذكر شوم اين است كه افرادي كه در سن جواني توسط يك كتاب يا فيلم معروف مي شوند نبايد به تكرار بيفتند زيرا انتظار ما از آن ها بيشتر مي شود.

امرايي در خصوص كتاب امير علي خاطرنشان كرد: كتاب امير علي نشر روزمره با تكيه بر پيش زمينه هاي ذهني و صفات اقرارآميز است كه ما در جامعه شاهد آن هستيم مانند واژه تنبل كه وقتي با خان در مي‌آميزد ديگر معناي تهديدي به خود ميگيرد كه در اين كتاب به ‌آن به خوبي اشاره شده است.

امير علي نبويان در طي مراسم گفت: ايده كتاب امير علي با برداشتي از اخبار و تلويزيون به ذهنم رسيد و اين انتخاب و ايده توانست از طرف مردم مورد استقبال قرار بگيرد و اين موضوع براي من بسيار اميدوار كننده است كه در سن جواني به چنين محبوبيتي در بين مردم رسيده ام.

وي ادامه داد: برنامه هاي تلويزيون و نشريه گل آقا كه ريشه در كودكي ما جوانان دارد تاثير بسزايي در ايجاد و طرح اين كتاب براي من داشت زيرا در كودكي آرزوي داشتن برنامه هاي تلويزيون از جمله صبح جمعه با شما و نشريه گل آقا را در ذهن خود مي‌پروراندم و در حال حاضر با كمك اين موضوعات توانستم كتاب خود را به چاپ برسانم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۱:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
وای من عاشق امیر علی یم، خیلی بانمکه مخصوصن هنرنماییش در برنامه رادیو 7 بخش مرحله به مرحله ...
واقعا لایکه
Iran (Islamic Republic of)
سبا
۱۷:۵۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۱
داستان های جالبی دارد فقط حیف که کتابشو ندارم
Australia
فرشته
۰۲:۱۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
سلام هم خودش هم کتابش فوق العاده است . من هم متولد فروردینم کتابشون رو با امضای خودشون از نمایشگاه گرفتم. یه عکس یادگاری هم گرفتیم .خیلی خوش گذشت
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۴:۵۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
واقا قلمش خیلی عالیه
آخرین اخبار